plextor 1210A en clone-cd?

Pagina: 1
Acties:

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 26-04 22:03
Ok, ik wil dus een kopie (backup!!) maken van heroes III, om de 1 of andere vage reden weigert Winoncd dit te doen......beveiliging? maar goed, nu dacht ik clone-cd te gebruiken maar dit werkt ook al niet.
Mijn vraag:

1 Weet iemand een progje dat ik kan kijken of dat ding een beveiliging heeft? ( die heroes 3 cd dus)

2 Weet iemand hoe ik clone-cd of een ander vergelijkbaar progje aan de praat krijg op mijn plextor?

Voor de duidelijkheid, het gaat hier dus om een backup.......

bij voorbaat dank.....

Verwijderd

Hier: http://www.mod.myokay.net/english/StarGate.html kun je een perfect proggie vinden om in samenwerking met CloneCD, beveiligde cd's te "backuppen". Om optimaal gebruik te maken van je PlexWriter raad ik wel aan om firmware 1.01 t/m 1.04 te gebruiken, omdat je dan tevens SafeDisc 1 & 2, SecuRom beveiligde cd's kunt backuppen.
Zie ook hier: [topic=141920]

Greetz,

• xxxMaverick
Op zondag 18 maart 2001 18:38 schreef Doerak het volgende:
Hier: http://www.mod.myokay.net/english/StarGate.html kun je een perfect proggie vinden om in samenwerking met CloneCD, beveiligde cd's te "backuppen". Om optimaal gebruik te maken van je PlexWriter raad ik wel aan om firmware 1.01 t/m 1.04 te gebruiken, omdat je dan tevens SafeDisc 1 & 2, SecuRom beveiligde cd's kunt backuppen.
Zie ook hier: [topic=141920]

Greetz,
dus als ik het geod begrijp moet ik mijn nieuwe 1.07 versie vervangen voor een oude versie? :?

hmmmmmmmm Ok dan, maar kan dat ook met de 'nieuwe' plextor versie? er zijn toch 2 versies??

En heeft dit geen nadelen?
maar alvast bedankt voor de uitleg

Verwijderd

Mijn Plex 1210A vertikt het te downgraden van 1.07 naar een lagere versie dan 1.05, schijnt Plextor te hebben afgeschermd vanaf revisie TLA 0202.
Als iemand een tip heeft hoe ik mijn eiegn beveiligde CD's kan backuppen met de Plex vanaf firmware 1.05 hou ik me aanbevolen.

Verwijderd

probeer blindwrite, dit is het schijfprogramma van het albekende leesprogramma voor beveiligde cds blindread, ondersteund veel meer branders dan clonecd en kan op raw en op da0 manier brande.
www.blindwrite.com

• xxxMaverick
Op zondag 18 maart 2001 19:42 schreef theeuwke het volgende:
probeer blindwrite, dit is het schijfprogramma van het albekende leesprogramma voor beveiligde cds blindread, ondersteund veel meer branders dan clonecd en kan op raw en op da0 manier brande.
www.blindwrite.com
en werkt het met deze nieuwe versie van de 1210A?

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 19:42 schreef theeuwke het volgende:
www.blindwrite.com
Is hier ook een crack van??? Of in ieder geval een versie die volledig en altijd werkt, want de versie die op de site staat zou op een gegeven moment niet meer te gebruiken zijn!

Verwijderd

Op zondag 18 maart 2001 19:12 schreef Hankman het volgende:
Mijn Plex 1210A vertikt het te downgraden van 1.07 naar een lagere versie dan 1.05, schijnt Plextor te hebben afgeschermd vanaf revisie TLA 0202.
Dat is dus NIET zo.
Mijn PlexWriter heeft ook TLA 0202.

• ArnieNFW
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-05 12:56
(sorry - verkeerd gelezen)

• xxxMaverick
Op zondag 18 maart 2001 20:01 schreef Doerak het volgende:

[..]

Dat is dus NIET zo.
Mijn PlexWriter heeft ook TLA 0202.
nou, dat downgraden lukt bij mij ook niet ....

Verwijderd

Met Blindwrite heb ik ook al 2 onderzetters gebrand, lukt dus ook niet. Plextor wil firmware 1.01 niet meer verstrekken. Ik heb de vraag teruggesteld hoe ik dan 1 op 1 kopien kan branden van mijn EIGEN cd's die een beveiliging hebben. Ik vind dat Plextor hier een oplossing voor moet bieden. Als er wat uitkomt laat ik het wel weten.

Verwijderd

Zie hieronder de reactie van Plextor op mijn vraag hoe ik 1 op 1 kopieen kan maken van mijn eigen cd's die met SD zijn beveiligd.

-----
Wij geven geen ondersteuning voor het kopieren in RAW modus.

al onze recorders zijn compatible met de oragne book standard als wat u
probeert niet onder deze standaard valt kunnen wij niet garanderen dat dit
zal werken
-----

Die jongens bij Plextor helpen je ook niet echt verder dus. :(

Verwijderd

en hoe zit dat met de 1210S
Pagina: 1