Toon posts:

Op welke sata port moet ik de Vertex 3 max iops ?

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views

Anoniem: 383641

Topicstarter
#ProductPrijsSubtotaal
1Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB€ 42,-€ 42,-
1Dell Ultrasharp U2311H€ 189,-€ 189,-
1Sony Optiarc AD-7260S Zwart€ 17,50€ 17,50
1Cooler Master CM 690 II Advanced (Window Edition)€ 91,81€ 91,81
1Zalman CNPS9900 MAX Blue€ 51,09€ 51,09
1Intel Core i7 2600K Boxed€ 246,-€ 246,-
1Corsair HX750W€ 116,96€ 116,96
1OCZ Vertex 3 Max IOPS SATA III 2.5" SSD 120GB€ 238,90€ 238,90
1Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9€ 74,90€ 74,90
1MSI N560GTX-Ti Hawk€ 218,-€ 218,-
1MSI P67A-GD65 (B3)€ 135,90€ 135,90
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.422,06

Weet iemand mischien waar ik de Vertex 3 Max Iops op moet aansluiten? Ik heb geen port 0, alleen 1 tm 8.
port 1,2,7,8 = sata 6gb port 3,4,5,6 = sata 3gb ,

mn f3 spin[oint 1tb zit op dit moment op port 1 , en mn cd rom speler op port 2.

Op welke ports zou ik mn ssd, hdd, cd rom speler moeten aansluiten voor maxspeed?

ps. hierboven mn specs.

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-06 22:39

Swordlord

Act first, think never

1 plek voor je vraag is genoeg... graag niet dubbel posten dus...

pak je handleiding, kijk welke poort de intel 6gbps is en sluit daar je SSD op aan.
de rest is goed met de intel 3 gbps porten

[Voor 9% gewijzigd door Swordlord op 25-05-2011 15:09]

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:55

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Hier op GoT verwachten we enige eigen initiatief. Ik zou zeggen lees eens de ervaring topic's, die zijn er genoeg en daarin worden deze zaken uitvoerig behandeld, daarom gaat dit topic dan ook op slot.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee