Welken CD's/DVD horen bij een Macbook

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubenderks
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-02-2021
ik kan van iemand een Macbook Unibody 2010 overnemen voor een leuke prijs. Ik heb met de verkoper afgesproken dat ik de orginele CD's er bij wil. nu weet ik alleen niet welke er standaard bij een Macbook horen?

kan iemand mij dat vertellen?

ps: ik ben nieuw nier, dus als dit topic hier verkeerd staat, graag even een berichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:48
Een driver en een installatie cd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:50

Pixeltje

Woo-woohoo!

Met andere woorden; 1 dvd waar het besturingssysteem op staat en eentje waar nog wat andere meuk op staat die je eigenlijk nooit gaat gebruiken.

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Op één van die discs staat de Apple Hardware Test specifiek voor jouw model. Het downloaden daarvan is mij een tijd geleden niet gelukt. Geen idee of die nog steeds met de meegeleverde discs wordt meegebrand, maar het is misschien iets om in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rubenderks
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 18-02-2021
oké, dank voor de informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07-07 15:29

Underworld

+1 Inzichtvol

Gewoon in de gaten houden of hij het doosje met de boekjes en DVD's erbij levert.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Pixeltje schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:57:
Met andere woorden; 1 dvd waar het besturingssysteem op staat en eentje waar nog wat andere meuk op staat die je eigenlijk nooit gaat gebruiken.
Bij mijn MBP zat anders de installatie DVD van Mac OS X en de andere bevat iLife. Lijkt me toch dat je die 'andere meuk' ooit wel gebruikt :+

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

Pagina: 1