"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Ik heb het spel nog en ik wilde het juist verkopen dus als je interesse hebt neem effe contact opOp zondag 18 maart 2001 15:23 schreef DarkHelmet het volgende:
Jaja dames en Tweakers! Ik heb RSI uitgevonden, en wel door het spelen van Super Mario Kart bij mijn neefje op de Super Nintendo
Nu wil ik Super Mario Kart zelf hebben, maar waar kan ik die nog kopen?
Via Internet heb ik al advertenties geplaats, maar geen reacties gehad. Nu weer overnieuw geplaats.
Zijn er nog winkels waar ze SNES spullen verkopen? Bij voorkeur in Rotterdam.
Alvast bedankt, en donaties in de vorm van een cartridge met SMK erop zijn erg welkom
"A study in the Washington Post says that women have better verbal skills than men. I just want to say to the authors of that study: Duh."
Emulators kunnen niet tippen aan het echte console gevoelOp zondag 18 maart 2001 16:37 schreef aftermath het volgende:
emulators bestaan ook nog
Weet iemand of er een site is met Super Mario Kart tijden, ik ben wel benieuwd hoe mijn snelste tijden zich verhouden tot die van anderen, heb het erg veel gespeeld namelijk
f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes
Anoniem: 24674
Zag verschillende tweedehands advertenties, van 20,- tot 30,- gulden. En voor de N64 versie 45,-
Dit zijn toch redelijke prijzen of niet zoms?
Mario Kart r0x0rz!
-daar verbleekt die oude toch echt bij hoor-
:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)
Anoniem: 15677
En de gameplay vind ik net wat beter, ook al ben je rete goed, je kan altijd verliezen..
het spel balanceert de spelers goed
my game of the century for the N64
naast Starfox natuurlijk!
En met interpolation wordt het beeld nog wat mooier ook.
En Mariokart is een TOP spel.
Heb geen goeie ouwe snes meer
Anoniem: 1545
Hee een SR fan!!!!!!!!. Ik heb Street Rod 1 en 2, de commodore versie van SR 1 op een emulator ( niet zo goed) en DE versie:Op donderdag 22 maart 2001 11:09 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Street Rod uit '89 rockt nog veel harder!
Amiga emulator met Street Rod 1 en 2.
Die Amiga versies zien er echt supergoed uit!!!
Wist je trouwens dat ze bezig zijn met Street Rod 3? Kijk hier maar eens:
srodworld.com
Ik vond het jammer dat het racen niet realistisch was, er waren te weinig banen en te weinig upgrades voor je auto. Maar verder is het echt heel bruut!
Ik hoop dat Street Rod 3 goed wordt, het concept is heel sterk iig!
Alleen je link doet het niet...
Nee, ik zie het net ook... Site zal wel ff down zijn ofzow.:?Op donderdag 22 maart 2001 14:12 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Alleen je link doet het niet...
Ow nu dwaal ik weer een beetje erg van het topic af
* Demo is nu ook weer verslaafd aan Transport Tycoon, voor 3 piek gekocht bij V&D in Utreg (Budgetkelder>:))
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwacht er maar niet te veel van, het is wel zeeeeeeeeeer alpha. Je kan haast niks doen, en die auto rijd net zo hard naar voor als naar achter en naar rechts of links... Het is net een HovercraftOp donderdag 22 maart 2001 18:08 schreef Artcore_Trooper het volgende:
Beter! De street rod 3 site doet het nu wel, ik dl nu Alpha 3!
de battle mode op de 64 is echt kut.. wat leuk zou kunnen zijn is een tergend langzaam suf battle moodje geworden..
de match races .. mjah.. de banen zijn niet stoer ofzo. (zelfde geld voor gp's.. geen nieuwe banen na uitspelen 100cc etc etc)
mario kart op de snes was en blijft het geweldigste spel..
misschien dat mario kart advance in de buurt kan komen door de 4player multiplay ..
verbleken.. sjonge jonge jonge..
[ the server is down, life after student-dorm sucks ]
Anoniem: 24473