Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299089

Topicstarter
Hoy,

Ik heb net een nieuwe tv gekocht, de Sony kdl46ex500.

Nu zou ik die graag verbinden met men pc, maar er zit 6 meter tussen de toestellen.

Of is er een beter manier om mijn HD films van de pc af te spelen op men tv?

Mvg,

Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 05-07 19:07

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Wat is je probleem nu precies?

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:37

D4NG3R

kiwi

:)

Wat is je probleem nou?.. Een kabel van 6m kopen en inpluggen?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 299089

Topicstarter
Ik heb hier altijd op de forums gelezen dat een kabel van 6 meter niet zo goed is, of je moet een heel dure kopen en dat wil ik niet...

Ik heb ook al geprobeerd om films af te spelen via mijn PS3, maar dat loopt altijd niet zo lekker en je kan dan ook geen ondertiteling bijplakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-07 09:47

itsalwaysme

Graast voor DB

6 meter met een digitale kabel (wat HDMI is) is niet zo'n groot probleem hoor. Ik zou me pas zorgen gaan maken als je meer dan 15 a 20 meter wilt overbruggen. Ik weet eigenlijk niet wat de specificaties zeggen over de maximale lengte van HDMI kabels, maar dat is zeker meer dan 10 meter, aangezien ze dat soort kabels gewoon verkopen.

EDIT:
Op wikipedia staat het volgende
A cable of about 5 meters (16 ft.) can be manufactured to Category 1 specifications easily and inexpensively by using 28 AWG (0.081 mm²) conductors.[58] With better quality construction and materials, including 24 AWG (0.205 mm²) conductors, a HDMI cable can reach lengths of up to 15 meters (49 ft.)
bron

[ Voor 38% gewijzigd door itsalwaysme op 25-05-2011 11:06 ]

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polster
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Ik gebruik hier een de goedkoopste 7.5m HDMI kabel die ik kon vinden (€10) en werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Anders netwerkkabel erin en via dlna spelen

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Mja, dit is wel heel erg basic. Er zijn genoeg topics te vinden op GoT over hoe je dit op elkaar aan kan sluiten. En topics over de kwaliteit van HDMI-kabels zijn er ook meer dan genoeg. Ik zou vooral het topic over het laatste eens goed doorlezen, want de conclusie die hier wordt getrokken is dus niet waar.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.