Europees Parlement stemt in met bodyscanners

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tes_shavon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-01-2024
In onder andere Nederland wordt op Schiphol al 'geëxperimenteerd' met bodyscanners die vooral ingezet worden bij veiligheidscontroles voor trans-Atlantische vluchten.
Volgens mij ligt Schiphol alleen in Nederland en is dat ook algemeen bekend ;) . Mijns insziens is het dus of 'In onder andere Nederland wordt al geexperimenteerd' OF 'Op onder andere Schiphol wordt al geexperimenteerd'.

Daarbij ontgaat mij het nut van de quotes rondom 'geexperimenteerd'.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Nederland heeft toch meerdere vliegvelden? Het onder andere slaat op de 'diverse landen' die hier aan meewerken, Nederland heeft het in zijn geval dus op Schiphol gedaan (had ook zestienhoven kunnen zijn).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12:46

g0tanks

Moderator CSA
Schiphol is niet de enige luchthaven in Nederland, dus wat dat betreft is het op zich wel duidelijker.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Het grootste probleem met die zin lijkt me dat hij suggereert dat er ook in het buitenland op Schiphol wordt geëxperimenteerd, en ik heb dus wat geschaafd.

De quotes rond 'geëxperimenteerd' zullen bedoeld zijn om duidelijk te maken dat de scanners al gewoon voor 'productiewerk' gebruikt worden, dus dat er van een experiment in feite al geen sprake meer is. De aanhalingstekens rond 'alternatieve' heb ik gesloopt, daar is niks ironisch aan :)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.