Toon posts:

Faillissement 12Game.com

Pagina: 1
Acties:

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 07:59
Dit topic is bestemd ter bespreking van het faillissement van 12Game.com en voor diegenen die substantieel iets kunnen bijdragen. Dit topic is mede ook opgezet om discussie in de shopreview te voorkomen.

De faillissement uitspraak is hier (uitspraak 17 mei) terug te vinden. Hier staat oa:
publicatiedatum publicatiekenmerk publicatieomschrijving
20-05-2011 sgr.11.342.F.1300.1.11 Uitspraak faillissement op 17 mei 2011

Curator: mr. J.P.W. van Bohemen
Adres: Postbus 263 2400AG Alphen aan den Rijn
Telefoon: 0172-494345

Rechtbank: 's-Gravenhage
Rechter-commissaris: mr. R Cats
Insolventienummer: F.11/342
Je kunt hier dus direct de gegevens van de curator vinden.

Wat nadrukkelijk niet de bedoeling is:
* De welbekende "ja ik ook"-reacties.
* Flamen, trollen, of andersoortig ononderbouwd ranten richting de shop.
* Gooien met 'modder'.
* Het posten van privé NAW gegevens van de eigenaar en/of medewerkers is niet toegestaan (let op: post op geen enkele wijze deze gegevens ook al komen ze uit publieke bron. Schending levert je in het meest gunstige geval alleen een note en een PM op!)
* Ongefundeerde beschuldigingen, zoals oplichter, richting de shop of eigenaar.
* Al het andere wat volgens de diverse FAQ's en policy's niet toegestaan is.

Wat wij wel graag zien:

* Houd de discussie hier netjes.
* Reageer beargumenteerd.
* Post alleen als je daadwerkelijk iets toe te voegen hebt.

Mocht blijken dat men hiertoe niet in staat is, dan is ook dit topic zo weer dicht.

[Update] Er is blijkbaar al een koper gevonden, lees daar hier meer over.
Gazi Yucel, bestuurder van Nextic, meldt dat de onderneming 12game op dezelfde manier blijft voortzetten. “Natuurlijk is er bij het bedrijf in het verleden een aantal zaken niet op een goede manier gegaan. Wij doen dat al wel goed, maar verder gaan we geen wijzigingen doorvoeren. Consumenten en b2b-partijen moeten niks van de overgang merken. We zitten al in deze business en willen graag uitbreiden, vandaar dat we de onderneming hebben overgenomen.”
Dank aan Yorin voor het melden

[Voor 9% gewijzigd door zeef op 25-05-2011 10:10]

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Ben eigenlijk wel benieuwd waarom de webshop nog open is, terwijl het bedrijf failliet is.

| After Hours | Dawn FM | After Life | Tweakers Discord |

• Floppus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:16

Floppus

Customer Experience matters

En voor mogelijke gedupeerden, zoals altijd is dit een goed beginpunt:
Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie

Gezien de overname zal de kans op gedupeerden echter klein zijn, en is er sowieso een nieuw aanspreekpunt beschikbaar.

[Voor 26% gewijzigd door Floppus op 25-05-2011 12:23]

Download the most extensive Market Analysis on Customer Communication and Experience available anywhere (free, no sign up needed)

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Ik verwacht zelf ook weinig gedupeerden, door de overname een week na het faillissement. Wat ik me wel afvraag, bij een overname wordt de gehele inboedel dan verkocht of koopt de nieuwe eigenaar (Nextic nu dus) alles over?

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 07:59
Dat zal afhangen van de snelheid waarmee de zaak is/wordt overgenomen. Hoe soepeler dat loopt, hoe minder ruchtbaarheid je krijgt en daarmee klanten die wegblijven. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

After Hours 'til Dawn

Het gaat volgens mij alweer beter met 12Game.com. Ik kreeg namelijk een aanbiedingsmailtje binnen net.

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:36
Ik zit met een vraag: Is het nu wel zo verstandig om bij 12Game.com bijvoorbeeld Battlefield 3 te bestellen?

Ik weet dat het bedrijf is overgenomen, maar ik wil gewoon weten of het veilig is om daar te bestellen, net dat 12Game.com failliet is gegaan.

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee