Toon posts:

Printer HP laserjet 4050

Pagina: 1
Acties:

Anoniem: 407368

Topicstarter
Printer HP laserjet 4050 issue,

Mannen ik kom er niet uit met dit probleem, zelfs mailen met HP heb geen nut...

Misschien dat iemand probleem toevallig eerder gehad heeft en weet hoe je het op kan lossen.

Ik heb net deze printer opnieuw geinstalleerd op een clien(x64).t en op de print server(x64).

Op de printer zelf staat dan:
Handinvoer extra HEA A4 deze melding komt bij elke printopdracht die ik geef en ik moet dan ook elke keer op de groene knop op de printer drukken voordat hij dan uiteindelijke begint met printen.

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Dit probleem is op te lossen op de HP 4250 door op de printer zelf het type/formaat papier op te geven.
Bij de 4050 is het nagenoeg hetzelfde alleen de buitenkant en het schermpje zijn ietsje anders.

39

Topicstarter
Ik word zo moe van dat ding ik heb nu briefpapier overal ingesteld en probleem lost gewoon nog niet op.

Topicstarter
ik heb overal geprobeerd of a4 of letter in te stellen ik kom er echt niet uit zo >_<

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Je 2 instelingen voor de la

- Het soort papier, plain/heavy/color/cardstock etc. voor dikker papier gebruikt de printer een lagere snelheid om problemen te voorkomen

- De maat papier, a4,letter, a3, etc.

Dus
je steld je la in op, plain a4
voor de zekerheid zet je de overide letter/a4 aan op de printer

En dan in je printdrivers op je pc stel je het soort papier gewoon in op plain en a4

Als je iets print onthoud een bijv word document ook het soort papier waarop geprint is, dus moet je na een succesvolle print je document even opnieuw saven

Hij vraagd om "extra HEA a4" -> "extra heavy a4 papier" ik denk dat je dus wel de goede maat papier hebt gekozen in je print opties op je pc maar niet het goede papiersoort. Tenzij je op extra dik papier wil printen natuurlijk

Na een kwartier kicken is not done natuurlijk. gebruik de edit.

@fietsbel
De binnenkant van een 4250 is echt anders dan een 4050.
maar wat menu betreft heb je wel gelijk

[Voor 34% gewijzigd door Fish op 25-05-2011 10:16]

Iperf

Topicstarter
Dankjewel fish! en Fietsbel,

Maar ik heb dus net de printer geinstalleerd dus het lijkt me niet te leggen aan de printer instellingen op mijn pc en krijg deze melding ook op de printer als ik vanaf andere pc's print zelfs al print ik een test pagina uit.

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Als je goed leest dan heb ik gezegd dat instellingen ook in het document staat wat je wil printen

Staat de lade zelf wel goed op a4 ingesteld? als die niet netjes/scheef ingesteld is dan vallen de hendeltjes aan de zijkant niet goed. waaraan hij de papiermaat detecteerd via schakelaars op de printer die worden ingedrukt. (metalen hendeltjes binnen). kijk een of er meachanische schade is daar

Wanneer je die configuratie pagine uitprint. welk papiersoort er wordt gedetecteerd ?
Maak eens een foto en post die eens hier

het maakt geen ruk uit dat je de printer net hebt geinstalleerd, als er in je document is gedifineert dat die op extra heavy moet worden afgedrukt

[Voor 12% gewijzigd door Fish op 25-05-2011 10:51]

Iperf

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:11

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

fish schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:47:
Als je goed leest dan heb ik gezegd dat instellingen ook in het document staat wat je wil printen

Staat de lade zelf wel goed op a4 ingesteld? als die niet netjes/scheef ingesteld is dan vallen de hendeltjes aan de zijkant niet goed. waaraan hij de papiermaat detecteerd via schakelaars op de printer die worden ingedrukt. (metalen hendeltjes binnen). kijk een of er meachanische schade is daar

Wanneer je die configuratie pagine uitprint. welk papiersoort er wordt gedetecteerd ?
Maak eens een foto en post die eens hier
Precies dit zat ik ook al aan te denken. Hier op kantoor is dit vaak ook de oorzaak dat men niet uit de juiste lade kan afdrukken. Men heeft papier bij gevuld, maar het papier er niet goed ingelegd waardoor het papier niet juist gedetecteerd wordt. :) Het gaat hier om zo'n 30 HP LaserJet 4345 printers en een aantal wat kleinere modellen.

[Voor 4% gewijzigd door _Dune_ op 25-05-2011 10:52]

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

wtf en Anders reset je printer een keertje (nvram init)

uitzetten, rode knip ingedrukt houden, aanzetten, wacht tot de drie lampje blijven branden. knop loslaten

Iperf

Topicstarter
OMG bedankt voor jullie hulp mannen!,

Probleem is opgelost nu ik het geheugen gereset heb van de printer :S in de instellingen van de printer.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee