Hallo Iedereen,
Ik kreeg vandaag het krantje van Paradigit in de bus, en ik zag toch wel zo'n mooie laptop erin staan, ik was meteen verliefd.
Maar na wat uitzoeken, vond de laptop wel erg goedkoop, voor wat hij in huis heeft.
Dus mijn vraag is, is de hardware wel zo goed als ik denk? Als je gaat kijken naar de prijs die ik er staat?
Zit er gewoon goede hardware in:
Core i7 2e gen
6 gig werkgeheugen
1 gig videogeheugen
klinkt allemaal heel erg leuk, zit er ergens niet een addertje onder het gras?
Daarnaast zegt mijn gevoel dat Asus wel een goed merk is kwa kwaliteit van zijn spullen, is dat ook zo?
De laptop: Asus 15,6" K53SJ-SX242V
Ik kan de laptop trouwens niet vinden in de pricewatch..meer mensen daar last van?
Ik hoop dat jullie mij opweg kunnen helpen.
Mvg. Rens
Ik kreeg vandaag het krantje van Paradigit in de bus, en ik zag toch wel zo'n mooie laptop erin staan, ik was meteen verliefd.
Maar na wat uitzoeken, vond de laptop wel erg goedkoop, voor wat hij in huis heeft.
Dus mijn vraag is, is de hardware wel zo goed als ik denk? Als je gaat kijken naar de prijs die ik er staat?
Zit er gewoon goede hardware in:
Core i7 2e gen
6 gig werkgeheugen
1 gig videogeheugen
klinkt allemaal heel erg leuk, zit er ergens niet een addertje onder het gras?
Daarnaast zegt mijn gevoel dat Asus wel een goed merk is kwa kwaliteit van zijn spullen, is dat ook zo?
De laptop: Asus 15,6" K53SJ-SX242V
Ik kan de laptop trouwens niet vinden in de pricewatch..meer mensen daar last van?
Ik hoop dat jullie mij opweg kunnen helpen.
Mvg. Rens
[Voor 4% gewijzigd door rens-br op 25-05-2011 01:29]