Toon posts:

Aankoop Advies: Asus 15,6" K53SJ-SX242V

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Hallo Iedereen,

Ik kreeg vandaag het krantje van Paradigit in de bus, en ik zag toch wel zo'n mooie laptop erin staan, ik was meteen verliefd.

Maar na wat uitzoeken, vond de laptop wel erg goedkoop, voor wat hij in huis heeft.

Dus mijn vraag is, is de hardware wel zo goed als ik denk? Als je gaat kijken naar de prijs die ik er staat?
Zit er gewoon goede hardware in:
Core i7 2e gen
6 gig werkgeheugen
1 gig videogeheugen
klinkt allemaal heel erg leuk, zit er ergens niet een addertje onder het gras?

Daarnaast zegt mijn gevoel dat Asus wel een goed merk is kwa kwaliteit van zijn spullen, is dat ook zo?

De laptop: Asus 15,6" K53SJ-SX242V

Ik kan de laptop trouwens niet vinden in de pricewatch..meer mensen daar last van?

Ik hoop dat jullie mij opweg kunnen helpen.

Mvg. Rens

[Voor 4% gewijzigd door rens-br op 25-05-2011 01:29]

Anoniem: 16328

rens-br schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 01:29:
Hallo Iedereen,

Ik kreeg vandaag het krantje van Paradigit in de bus, en ik zag toch wel zo'n mooie laptop erin staan, ik was meteen verliefd.

Maar na wat uitzoeken, vond de laptop wel erg goedkoop, voor wat hij in huis heeft.

Dus mijn vraag is, is de hardware wel zo goed als ik denk? Als je gaat kijken naar de prijs die ik er staat?
Zit er gewoon goede hardware in:
Core i7 2e gen
6 gig werkgeheugen
1 gig videogeheugen
klinkt allemaal heel erg leuk, zit er ergens niet een addertje onder het gras?

Daarnaast zegt mijn gevoel dat Asus wel een goed merk is kwa kwaliteit van zijn spullen, is dat ook zo?

De laptop: Asus 15,6" K53SJ-SX242V

Ik kan de laptop trouwens niet vinden in de pricewatch..meer mensen daar last van?

Ik hoop dat jullie mij opweg kunnen helpen.

Mvg. Rens
Je kunt nu bij BCC (http://www.bcc.nl/product/asus-k53svsx174) een nog iets betere laptop aanschaffen voor 654,62 euro. Het gaat hier om de pricewatch: Asus K53SV-SX174V . Een stuk betere grafische kaart de GT540M maar wel iets minder intern geheugen. Verder voordeel dat deze goedkoper is :).

Als er geen actie was van Saturn en de BCC aanpassing van de prijs had de deal uit de folder van Paradigit een goede geweest. Nu is die iets te duur en kun je voor minder geld een betere grafische kaart krijgen. Saturn - Taxfree Shopping actie 23 mei t/m 29 mei voor de Saturn actie.

Ik kan de ASUS K53SJ-SX242V ook nog niet vinden in de Pricewatch, maar die moet er waarschijnlijk nog ingezet worden dan :).

Het topic zoals jij dit nu geopend hebt is niet toegestaan. Hiervoor zijn op GoT zogenaamde BBG (Best Buy Guide) topics geopend waarin iedereen zijn vragen over een betreffende aankoop kan plaatsen.
*LET OP* - Wat moet ik kopen
CSL Notebook Buy Guide
Best Buy Guide overzichtstopic

[Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 25-05-2011 01:47]

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:06

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Bedankt voor je snelle reactie!

Mijn excuses voor het verkeerd plaatsen van mijn topic, ik zal in het vervolg het wel goed doen.

Mijn zus is toch voor mijn versie gegaan, want haar sprak de 6 gig ram meer aan.

Maar toch zeer bedankt voor je snelle reactie, ik zit eraan te denken om voor jou versie te gaan, mij spreek de videokaart me toch meer aan.

Anoniem: 16328

rens-br schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 16:20:
Bedankt voor je snelle reactie!

Mijn excuses voor het verkeerd plaatsen van mijn topic, ik zal in het vervolg het wel goed doen.

Mijn zus is toch voor mijn versie gegaan, want haar sprak de 6 gig ram meer aan.

Maar toch zeer bedankt voor je snelle reactie, ik zit eraan te denken om voor jou versie te gaan, mij spreek de videokaart me toch meer aan.
Ram erbij zetten is niet al te duur. De videokaart kun je nooit meer vervangen. Tel daar bij op dat de versie waar ik naar verwijs iets van 50 euro goedkoper is.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee