Toon posts:

Gtx 570 power edition/oc lage 3dmark11 scores.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brodo
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Zoals je waarschijnlijk al hebt gelezen in de titel: Het lijkt erop dat ik (te) lage scores krijg in 3dmark11. Dit systeem is best/gloednieuw (2 weken oud) dus ik denk niet dat er iets is dat mijn videokaart bottlenecked:
i7 2600k
(kingston) ram 1333mhz (cas 9)
Vertex 3 max iops
Asus p8p67 evo
gtx 570 power edition/oc
De andere dingen die erin zitten zijn denk ik niet erg relevant ;)
http://3dmark.com/3dm11/1258698
5416 punten:
Omdat dit een power edition/oc is zou het logisch moeten zijn dat ik tenminste gemiddelde scores haal, misschien zelfs iets hoger dan gemiddel maar toch niet lager? 8)7 |:(

Ik heb ook gezien dat mijn frame rate best laag is in 3dmark11 (18-24 fps)
(Volgens fraps loopt crysis warhead op enthusiast met 16x aa op 1920x1080 met ~23 fps <--Ik heb hier ook nog wat artifacts in gezien: allemaal witte spikkels op een/2 bomen in het spel, als jullie een screenshot willen zien load ik mijn save file wel en maak er dan wel eentje voor jullie :)

Als er meer informatie nodig is hoor ik het graag O-)

[Voor 4% gewijzigd door Brodo op 24-05-2011 23:37]

• JobM
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
wat voor voeding heb je in je pc? want als deze net op het randje zit kan dat een boel verklaren.

• faust2016
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-05 19:36

faust2016

You yes have my shirt

Waar baseer je dat op? Dat je een schermpje krijgt met dat je score laag is? Je zou ook kunnen wat steekwoorden in google kunnen intypen, zoals "i7 2600k gtx 570 3dMark11" en je bent al een heel eind.. Eerst niet-youtube hit: http://www.overclock.net/...e-score-3dmark11-gtx.html

Als je er meer uit wil halen zul je je CPU en GPU gewoon wat hoger moeten klokken ;).

• Brodo
  • Niet online
voeding: 850hx van corsair... ik denk niet dat het daar aan ligt.

En hmm.. hij runt op 770 mhz, standaard is 732 en die halen rond de 5000 volgens die link, dus ik hoef me nergens druk om te maken? (met een score van 5416?)

[Voor 55% gewijzigd door Brodo op 25-05-2011 10:06]

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:32
Je 3dmark11 score is normaal hoor. Heb zelf een GTX580 die iets meer scoort maar ik heb een Q9450 @3,2Ghz en 3dmark11 scores zijn meer CPU afhankelijk dan 3dmark Vantage. Met Crysis warhead alles max. zit ik tussen 30 ~ 45 FPS, dus die 23 FPS van jou zijn wel erg laag. Wellicht kun je testen met Vantage. Als je artifacts hebt in Warhead dan kan je kaart misschien te heet worden of is je geheugen brak. Verder kun je ook Afterburner van MSI installeren om de temp. te meten van je kaart.

• Brodo
  • Niet online
Eperium schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 10:10:
Je 3dmark11 score is normaal hoor. Heb zelf een GTX580 die iets meer scoort maar ik heb een Q9450 @3,2Ghz en 3dmark11 scores zijn meer CPU afhankelijk dan 3dmark Vantage. Met Crysis warhead alles max. zit ik tussen 30 ~ 45 FPS, dus die 23 FPS van jou zijn wel erg laag. Wellicht kun je testen met Vantage. Als je artifacts hebt in Warhead dan kan je kaart misschien te heet worden of is je geheugen brak. Verder kun je ook Afterburner van MSI installeren om de temp. te meten van je kaart.
Kaart te heet lijkt me niet:
Er zitten 6 fans in deze case :/ 4 die 36,97 cfm pushen en 2 die 50cfm pushen (6 in de case exclusief cpu fan oid).
Brak geheugen.. ik weet het niet: 1333mhz met 9-9-9 (cas 9) zou het goed genoeg moeten doen denk ik :?
Of bedoel je brak geheugen op de kaart zelf?

• Brodo
  • Niet online
Ik heb 3dmark vantage maar eens gedownload en dit is de uitslag:
http://3dmark.com/3dmv/3192516
Gpu score: 22792, dat mijn cpu best werkt geloof ik wel, waar ik me zorgen om maak zijn die artifacts in crysis warhead:
en

^deze artifacts komen ALLEEN voor bij deze ene boomsoort... Erg speciaal dus :F
Dit is wat guru 3d haalde:
http://www.guru3d.com/article/geforce-gtx-570-review/19

Die van mij wappert blijkbaar wel beter dan die gpu want zo te zien zijn mijn scores wel iets beter :F
Die 23 fps is terwijl ik record, zonder recorden zit hij wel rond de 30-45 ja.

[Voor 86% gewijzigd door Brodo op 25-05-2011 20:08]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Galvatron
Yep zijn dezelfde die ik heb.. met X1950Pro, 4850, 4870, 4890, GTX280, 5850, 5870, 6870 en m'n huidige GTX580 ..wellicht zijn het gewoon texture foutjes in de game of je kan in de game topic bij Crysis om uitleg vragen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Galvatron
http://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=26981

blijkt een DX10 bug te zijn, test anders ook even in DX9.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brodo
  • Niet online
Zal ik doen :*) Bedankt voor de hulp _/-\o_
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee