Leuk idee. Deze ga ik zeker volgen.
Ik vind deze mod tot nu toe al echt 100% de goeie kant op gaan waar ik bij je grote werk dat nog niet helemaal zie. Ik zou zeggen, doe lekker zuinig met het uiterlijk
En MS zoekt nog een ontwerpteam voor de volgende Xbox, niets voor jou misschien?
doet me beetje denken aan de cm690 Nvidia edition
ja, daag.

Update 30-05
Zijn we weer.
Heb de tray van de xbox print maar gedemonteerd en zwart gespoten

Dit komt beter uit dan de alu look.

Heb gelijk maar de popnagels uitgewisseld voor zwarte

Weer plakbandje erop tegen beschadigingen

En poppen maar

Nice plat en zwart

Heb ook nog wat lopen brainstormen voor de window en kreeg nog wat leuke ideeen toegereikt. we gaan op de graveer toer deze keer.
Na wat oefenen en wat filmpjes bekijken
erg handig
Voor de lijnen gebruik ik een diamantstift punt

En voor inkleuren/ Schaduw effect een diamantstift rond

Eerst wat oefenen op een afvalstukje en daarna............. het echte werk
met een vaste hand kom je toch aardig ver. De eerste hoek

Iets donkerder gemaakt, en met een ledstrip erachter

En vanavond het 2e gedeelte gedaan. Best leuk dat graveren

En dat was weer de update.
Grtzzz.
www.Madebykier.com CiP : TJ11 Carbon - LiLi Tower CCiP : Lightning McMod
Mooi gedaan hoor! Zelf niet zo'n fan van tribals, maar ieder zijn ding.
Leuk, maar euh, ik zie ook al een reservoir binnen... Daar is niets van beschreven
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
Verwijderd
Mooi begin, dat groene plex blijft geweldig spul.
De twee kruisen aan de achterkant van de mobo tray passen goed bij het hele xbox gebeuren. Misschien een idee om in het metaal van de sidepannel een tweetal iets grotere kruisen te maken zodat je ze door het groene plex ziet. evt zelfs de twee kruisen tot het blanke metaal schuren zodat je ze beter ziet.
een leuk detail om ook van de "achterkant" iets moois te maken.
De twee kruisen aan de achterkant van de mobo tray passen goed bij het hele xbox gebeuren. Misschien een idee om in het metaal van de sidepannel een tweetal iets grotere kruisen te maken zodat je ze door het groene plex ziet. evt zelfs de twee kruisen tot het blanke metaal schuren zodat je ze beter ziet.
een leuk detail om ook van de "achterkant" iets moois te maken.
Mooi hoor, ben zeer benieuwd naar de volgende ronde. De tribal is niet mijn ding maar past er wel bij in dit geval..
Total shot...........you like?

Kier, je bent een onverbeterlijke modverslaafde. Ik weet niet hoe je het volhoudt toch telkens weer zulke kwaliteit te blijven leveren, dit ding ziet er nu al fantastisch uit
PS ben niet direct fan van het tribal maar je doet het wel erg netjes, zeker voor een eerste experimentje. Als je het straks op de rest van de case toepast houdt je uiteindelijk toch wel een zeer wreed resultaat over zo vermoed ik, daar zal een beetje gamer rode oortjes en klamme handjes van krijgen
[ Voor 33% gewijzigd door Singular1ty op 01-06-2011 01:01 ]
Als ik het zo lees gaat het allemaal wel erg gemakkelijk...even een perfect plaatje plexi maken, alsof het niks is...*is jaloers* ^^
zozo die plexiplaat is wel erg mooi nu die tribals staan echt geweldig.
nu ik dit zo zie ben ik ook gaan oefenen met graveren
best leuk maar wel lastig om het effen te krijgen
erg inspirerend al jou builds
ps/ gefeliciteerd met je coolermaster prijs
nu ik dit zo zie ben ik ook gaan oefenen met graveren
best leuk maar wel lastig om het effen te krijgen
erg inspirerend al jou builds
ps/ gefeliciteerd met je coolermaster prijs

Update 02-06
Vandaag de laatste hand gelegd aan het graveren. Leuk werk en aardig gelukt
gaan we vaker doen

De zwart gespoten onderdelen ook terug geplaatst

En ben wezen indelen met de WC stuff. De pomp met het 250 Reservoir

De EK Supreme's met BP fittingen

Reservoir ernaast

Vullen doen we onder de xdoos drive. Hier komt nog een plaatje met gat voor versteviging

En vanaf de pomp gaat ie het eerste blok in

en vanaf het 2e bovenste blok gaat hij de radiator in, en vanaf de radiator weer naar het reservoir. Loop klaar
En 2 laatste plaatjes van de hardware met window

This is it!!! volgende keer weer meer
Grtzzz.
Wicked!
het is natuurlijk eigen smaak Maar ik vind die tribals niet helemaal bij het strakke geheel passen, Maar voor de rest helemaal perfect, respect
het is natuurlijk eigen smaak Maar ik vind die tribals niet helemaal bij het strakke geheel passen, Maar voor de rest helemaal perfect, respect
ik vindt die tribals echt supper...
alleen zit ik te kijken naar die koelblokken..
als je eerst het water door nummer 1 stuur en en dan door 2 krijg je best wel veel temp. verschillen!?
nu weet ik niet hoe dat werkt bij de xbox chips.
maar echt super werk man.. ben trouwe volger
alleen zit ik te kijken naar die koelblokken..
als je eerst het water door nummer 1 stuur en en dan door 2 krijg je best wel veel temp. verschillen!?
nu weet ik niet hoe dat werkt bij de xbox chips.
maar echt super werk man.. ben trouwe volger
Gebruik je software voor de volle 100%!!! Daar is het voor bedoeld!
Tenzij je met twee rads of twee loops werkt is zoiets niet te vermijden... Supermod btw, stille maar trouwe volger hier
Succes
Verwijderd
Super mooi!
Kun je niet je moederbord bedekken met plexiglas? Dat donkergroen vloekt een beetje...
Kun je niet je moederbord bedekken met plexiglas? Dat donkergroen vloekt een beetje...
Android developer & dürüm-liefhebber
De tribals zijn voor mij zonde van je mod, maar afgezien van de vorm; respect en hulde dat je het kan
Net als de rest van je mod(s) trouwens, heb er nu een paar gevolgd en sta steeds weer te kijken van het afwerkingsniveau en skills.
Keep up the good work dus, enne..
Keep up the good work dus, enne..
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Ik zit naar die ruimte te kijken en denk bij mezelf: kan die radiator nou niet net zo goed intern? Dan is de buitenkant cleaner. Voorderest, mooi werk! Ga je nog meer tribals erop maken of komt dit alleen op het plexi? Ben erg benieuwd hoe die eruit komen te zien met de verlichting erin!

Update 04-06
Even een hardware update. Gisteren heb ik van een vriend ( Marco bedankt) een 2e generatie xbox gekregen, die met de Falcon Xenon GPU aan boord.
De indeling van de pcb is ook wat anders en iets mooier ingedeeld, deze is een stuk koeler en daarom minder kans op de RROD.
Oude print:

Verder op de foto,s van de nieuwe print
Op de nieuwe print zitten er onder andere wat capacitors, waar wat gegevens op gedrukt zijn

Om toch een beetje mooie print te krijgen heb ik deze schoongemaakt met Aceton en na flink poetsen zijn ze mooi schoon geworden.

Ik ben ook al bezig geweest met de tubes en indeling. Vanaf pomp naar eerste EK Supreme

En vanaf eerste naar 2e blok met behulp van BP rotery's en multi-link adapter + op maat gemaakte plex buis

En vanaf het 2e blok naar de black Ice 120mm rad met R3603 Tygon slang

Eerste gedeelte is klaar.

De uitgang van de radiator gaat naar het reservoir

En de loop is klaar voor gebruik

Zoals je ziet verschilt de nieuwe print nogal met de oude, en is een stuk mooier zo.
Heren (dames) prettig weekend!!!
Grtzzz.
Mooi geworden hoor, je draait je hand er niet voor om. Ik hoop niet dat deze Xbox gebanned is 
het zou wel mooier zijn als de rad binnen zat, maar dat is al vaker opgemerkt.
het zou wel mooier zijn als de rad binnen zat, maar dat is al vaker opgemerkt.
[ Voor 33% gewijzigd door GNOOM172 op 04-06-2011 15:10 ]
Zal vast wel een omweg zijn... Er is altijd een omweg.
Ik zou de foto van die condensators wel ff bewaren, mocht je ooit eens eentje moeten vervangen. Zonder print is het wat lastig gokken welke condensator het nou is. Ach, een ander boardje erin en je bent er ook weer. Ziet er iig mooi uit verder, window... Tja ieder zijn smaak, maar overall wordt dit een heel mooi Xdoosje.
Ik zou de foto van die condensators wel ff bewaren, mocht je ooit eens eentje moeten vervangen. Zonder print is het wat lastig gokken welke condensator het nou is. Ach, een ander boardje erin en je bent er ook weer. Ziet er iig mooi uit verder, window... Tja ieder zijn smaak, maar overall wordt dit een heel mooi Xdoosje.
Brutal!! heel netjes gedaan. vooral je "custom" koelblokken.
en ook jij nog een prettig weekend en succes!
en ook jij nog een prettig weekend en succes!
Ik kan me voorstellen dat het de kans op een RROD wel verkleind. En natuurlijk 'omdat het kan', bedoel: het is hier wel tweakers, een ieder heeft daar zo zijn opvatting of mening over wat wel of niet tweaker waardig is.MicScott schreef op zondag 05 juni 2011 @ 01:22:
Wat is eigenlijk het nut van het watercoolen van een Xbox? Dat je hem in een andere behuizing zet snap ik wel, maar overclocken is sowieso niet van toepassing, geloof ik, dus waarom met water koelen?
Ik zou zelf geen xbox modden (heb het zelf niet zo op consoles), maar vind de kast wel gaaf worden!
@ TS behoud je wel de mogelijkheid zodat je later (mocht je dat beslissen) alsnog een PC er in kan bouwen?
[ Voor 3% gewijzigd door CH4OS op 05-06-2011 11:40 ]
Omdat het mooi is ?

Zoals mijn voorganger ook zei "omdat het mooi is" en omdat ik wel eens wat anders wil doen dan een pcMicScott schreef op zondag 05 juni 2011 @ 01:22:
Wat is eigenlijk het nut van het watercoolen van een Xbox? Dat je hem in een andere behuizing zet snap ik wel, maar overclocken is sowieso niet van toepassing, geloof ik, dus waarom met water koelen?
Verders geen toegevoegde waarde. En ik weet het, het is mischien zonde van de dure componenten,
Maar het meeste had ik nog liggen
Gelijk maar een update omtrend de vraag "waarom" en vul hem daarna zelf maar in

Update 05-06
Het begint alweer aardig op te schieten met dit project. Nog wat kleine dingen en wat verlichting.
Maar eerst nog een paintjob van de dvd speler
Gedemonteerde xspeler

En na wat lagen paint, de zwarte doos. Op de dvd zat een ronde doorzichtige sticker
waar ik in het midden een witte sticker van een fan heb geplakt

Om het reservoir op z'n plek te houden zonder beugels heb ik een stukje mesh op maat gemaakt

Zwart gespoten en een gat in gemaakt

En zo komt hij te zitten

Alles in elkaar gezet

En het plaatje van mesh met gat voor de fillport

De fillport onder de dvd, welke zo het reservoir op z'n plek houd

En toen.......het leukste klusje, het vullen. De wel bekende Feser One UV Acid Green

Lekker gif groen

Spuitfles vullen

En vullen maar. Eerst een beetje spoelen + lektest

En na wat uurtjes de rest

Na wat spoelen en wachten is Feser al aardig "rustig" geworden

Er zit nog wel een hoop lucht in, maar gaat vanzelf weg

Voorkant ook nice zo. Reservoir is mooi te zien door de mesh

En nog een picture met de tribal panel

Er komen nog wat leuke dingen aan mbt de radiator en een dubbele bodem voor de kabeltjes, dus hij is nog NIET af
Grtzzz.
Gebruik je software voor de volle 100%!!! Daar is het voor bedoeld!
oef, weer enorm mooi kier 
en dan de zelfde vraag als ik aan l3p heb gesteld, welke midi-tower heb je na de cooler master competitie gekozen?
en dan de zelfde vraag als ik aan l3p heb gesteld, welke midi-tower heb je na de cooler master competitie gekozen?
Ik dacht eigenlijk dat je alweer klaar was, goddank had ik het fout
Dat je het reservoir ziet door het front heen... Dat is wel mooi... Ben zelf niet zo van de consoles, maar dit is een Xbox die ik zeker zou willen hebben!
Heb nog nix gehoord, dus nog nix gekozenjorik1 schreef op zondag 05 juni 2011 @ 16:08:
oef, weer enorm mooi kier
Spannend he........wat zou kier nemen???
Hallo Kier, wat een prachtige Mod! Nu ben ik net begonnen met mijn eerste casemod (CM 690 II Advanced "Black Ice Edition"). Ik zou graag de chromen randen van mijn case willen vervangen door UV blauw plexiglas. Kun je me zeggen hoe ik dit best zou kunnen doen, om een gelijkaardig effect te creëren als dat van jouw kast ?
Ik heb vooral hulp nodig met de belichting.
I7 960 @ 4.2Ghz-Coolit eco alc c240-2*HD6850 CFX-CM690II-6GB Corsair Vengance ram cl8-2*OCZ SSD in Raid0
Wil je best helpen, maar niet in mijn topicSoulaiman schreef op zondag 05 juni 2011 @ 18:30:
Hallo Kier, wat een prachtige Mod! Nu ben ik net begonnen met mijn eerste casemod (CM 690 II Advanced "Black Ice Edition"). Ik zou graag de chromen randen van mijn case willen vervangen door UV blauw plexiglas. Kun je me zeggen hoe ik dit best zou kunnen doen, om een gelijkaardig effect te creëren als dat van jouw kast ?![]()
Zodra door schop een mod, wil ik best brainstormen met je
Ik heb namelijk al een "Schop een Mod" topic gestart, dus als je zo vriendelijk zou willen zijn om daar eens te kijken ?kier schreef op zondag 05 juni 2011 @ 19:07:
[...]
Wil je best helpen, maar niet in mijn topic
Zodra door schop een mod, wil ik best brainstormen met je
I7 960 @ 4.2Ghz-Coolit eco alc c240-2*HD6850 CFX-CM690II-6GB Corsair Vengance ram cl8-2*OCZ SSD in Raid0
Godver, das mooi man. Ondanks de tribals vindt ik het zeer geslaagd, keep up the good work...
Heb al gedaan, maar ga in schop een mod niet reagerenSoulaiman schreef op zondag 05 juni 2011 @ 19:13:
[...]
Ik heb namelijk al een "Schop een Mod" topic gestart, dus als je zo vriendelijk zou willen zijn om daar eens te kijken ?
Fiewww, netjes weer kier

Jammer dat veel mensen de tribals niet mooi vinden. Ik vind ze zelf niet echt lelijk...
Jammer dat veel mensen de tribals niet mooi vinden. Ik vind ze zelf niet echt lelijk...
Thnx..... geen probleem van de tribalsMavamaarten schreef op zondag 05 juni 2011 @ 20:57:
Fiewww, netjes weer kier![]()
vind het wel wat hebben, en daar komt bij dat je bovenin de parts die je niet wil zien............niet ziet
De enige zeurvraag die nog steeds niet beantwoord is: waarom de rad niet aan de binnenkant? 
Voorderest ziet dit er zonder meer fantastisch uit

Ziet er erg mooi uit, ben helaas geen fan van de tribals though
i5 2500K 4.5Ghz@1.3v / Thermalright True 120 Extreme & Noctua NF-P12 / Asus P8P67 / Corsair Vengeance 8GB / MSI 6950 Twin Frozr III Power Edition/OC / Coolermaster Gold Silent Pro 800W / Coolermaster CM 690 II
Er zitten 2 puisten op de print die maar niet weg willen, heb er alles aan gedaan om ze weg te krijgenSingular1ty schreef op zondag 05 juni 2011 @ 23:25:
De enige zeurvraag die nog steeds niet beantwoord is: waarom de rad niet aan de binnenkant?
Daarom!!!
Ziet er echt gaaf uit, ben benieuwd naar de volgende update. 
Die tribals zien er inderdaad gaaf uit ook al ben ik niet echt een fan van tribals.
Die tribals zien er inderdaad gaaf uit ook al ben ik niet echt een fan van tribals.
eraf solderen en vlak op de achterkant solderen! (moet je wel nieuwe C hebben met langere pootjes)kier schreef op maandag 06 juni 2011 @ 07:03:
[...]
Er zitten 2 puisten op de print die maar niet weg willen, heb er alles aan gedaan om ze weg te krijgen
Daarom!!!
| Asus Rampage III Gene | Intel i7 930 | Corsair Dominator GT 6GB PC3-14900 | Asus GTX580 Matrix | Intel 510 SSD 120GB | Cooler Master Silent Pro M850 | Cooler Master CM-690 II Advanced | Corsair H50 | Logitech G15 Red |
Het is echt lijp geworden!
Heeeeeel veel +
Heeeeeel veel +
Nog ff de 3 generaties Xbox360 

kun je zo'n Xdoos nog overklokken?, lijkt me leuk.
Verder ziet het er heel leuk uit en smacht ik naar het eindresultaat
Put Smarties tubes on cats legs, make them walk like a robot.
Nu kan ik heel flauw doen en zeggen: zie de rede nietdaantjer94 schreef op dinsdag 07 juni 2011 @ 12:35:
kun je zo'n Xdoos nog overklokken?, lijkt me leuk.
maar dat is ook al een paar keer tegen mij gezegd

Wel UV in de box gedaan vandaag

Plaatje van voorkant met mesh+reservoir+uv?
Verwijderd
Als het donker is heeft je mobo door de reflectie de goede kleur! Net of het lichter groen gespoten is. Respect!
Vet 
Het UV-licht maakt de build echt af!
Het UV-licht maakt de build echt af!
echt super nice!
uiteraard een 'maar'
maar ik vind het reservoir net iets te veel in het oog springen.
met zwarte mesh kan dat natuurlijk mooier worden imho
uiteraard een 'maar'
maar ik vind het reservoir net iets te veel in het oog springen.
met zwarte mesh kan dat natuurlijk mooier worden imho

We houden er allemaal van om pakjes te krijgen, gisteren was zo'n dag
Pakje uit de US. M'n sponsor delivery van Mnpctech
De inhoud wat ik allemaal ga gebruiken in deze build
Mnpctech Pro-Line Billet Fan Grills

Deze is voor de achterkant van de radiator, met nog wat leuke ideeen

3M Di-Noc CARBON FIBER FILM

Deze is voor een dubbele bodem voor de bekabeling

4 BILLET MACHINED ALUMINUM "MICRO" CASE FEET

Ga deze mooie case feet ook nog modden

3M Scotch Clear Mounting Tape #4010

Dremel / Rotary 1.5" cutting discs

Smith & Wesson "Elite" Safety Glasses

En top glazen!!!

Mnpctech Color Wall Poster

Uiteraard ook nog de beroemde Mnpctech poster

Bill/ Mnpctech, thanks you!!!
Volgende updat gaat over het modden van deze producten, so to be continued
Grtzzz.

Update 11-06
Ben met de spullen van Mnpctech bezig geweest en heb wat leuke dingen bedacht
Als eerste ben ik met de Mnpctech Pro-Line Billet Fan Grills aan het brainstormen geweest

Maat nemen en het acryl wat groter laten aan beide kanten

En buigen maar (met heatgun)

Daarna heb ik gedeeltes en zijkant afgeplakt en mat zwart gespoten

Fan grill even passen

En kijken hoe het staat

Leuk....maar niet af, daarom nog een stuk acryl op maat gemaakt

Wat maten uitgezet en gezaagdt voor de Usb, ethernet, voeding en hdmi. De "gewone"xbox aansluiting tv heb niet uitgezaagd

Uiteraard waar plaatsen en weer kijken

Leuk......maar nog steeds niet af
Zwart aluminium plaat op maat gemaakt met de sparingen eruit

Plakkertje eraf

En het geheel weer bekijken

Yup.......nu is ie af
De randen boven en onder heb ik schuin gemaakt met m'n dremeltje, staat wat netter dan een rechte rand. Alleen nog even polijsten

Dat was hem wat betreft de fan grill, meer aanpassingen van produkten volgen.
Grtzzz.
Verwijderd
Misschien nog een idee: de beide zijkanten dichtmaken zodat je de rad in zijn geheel niet meer ziet.
Is maar een idee, ziet er verder toch weer bruut uit allemaal
Is maar een idee, ziet er verder toch weer bruut uit allemaal
Verwijderd
De kleurencombo is erg gaaf. Het UV maakt de build weer een typische kier-build. Ik vind de home-made fan-grill gaaf!
De afwerking van de randen is echt geweldig!
Je hebt echt oog voor dit soort dingen. Prachtige mod!
Je hebt echt oog voor dit soort dingen. Prachtige mod!
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

En nog een update!!!
Nog wat laatste dingen gedaan met de Mnpc produkten, zoals de 4 BILLET MACHINED ALUMINUM "MICRO" CASE FEET

Voor deze heb ik 4 ronde schijfjes gezaagd

En gevijld + polijsten

Geplaatst. Is mooi in de trend van het zwart groene

En ik ben ook nog bezig geweest met de 3M Di-Noc CARBON FIBER FILM

Het idee is om een dubbele bodem te maken voor de bekabeling van de pomp, fan en de verlichting. Hiervoor heb ik een stuk acryl gezaagd en het xbox logo in gegraveerd

En wat dragers gemaakt, gaatjes geboord en M3 getapt en verzonken

En het geheel in elkaar gezet

En toen heb ik de carbon fiber film toegepast, just like in the movie

En het resultaat

Nog wat totaal shotjes gemaakt

En nog een fotootje van de case feet en de dubbele bodem. Lijnen van het UV groen lopen best mooi zo

Gaat alweer aardig snel met deze build. Volgende update worden dan toch echt de eind pictures
Grtzzz.
Zo he
Zoiets doen met je xbox
Lijkt me wel heel erg vet xD
Mod verslaafd ofzo??
Zoiets doen met je xbox
Lijkt me wel heel erg vet xD
Mod verslaafd ofzo??
Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Carbon ziet er altijd goed uit... En zeker in zo'n zieke casemod.
Prachtwerk zoals gewoonlijk, kier
Prachtwerk zoals gewoonlijk, kier
rondje lijkt net niet helemaal mooi rond op de folie, en zou mooier zijn als de hele vloer bedekt zou zijn(inplaats van het grote gat bij de pomp/mobo kant) + goed zou aansluiten tegen de pomp aan
just my 2 cents
just my 2 cents
ja, daag.
Verwijderd
Viel mijn ook al op ja. Het rondje is niet helemaal netjes uitgeknipt. Verder is deze mod zeker vet. Net als alle mods van Kier. (p.s. ben een stille volger van een aantal goede mods op het forum)Remmes_NT schreef op zondag 12 juni 2011 @ 16:52:
rondje lijkt net niet helemaal mooi rond op de folie, en zou mooier zijn als de hele vloer bedekt zou zijn(inplaats van het grote gat bij de pomp/mobo kant) + goed zou aansluiten tegen de pomp aan
just my 2 cents
Ziet er zeer strak uit
Ideetje voor de nieuwe xbox generatie
Ideetje voor de nieuwe xbox generatie
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
Strak hoor! Doet me toch ergens denken aan HAF XL...
een tip: (* naarden 4ever zoekt in zijn fotoalbum)
* naarden 4ever kan niet vinden wat hij zoekt.
Ik was bij de Zeeuw (mijn CM) en daar waren ze ook bezig met carbonzooi, en dan was het de bedoeling dat je de groeven ervan niet meer zou voelen, maar je wel carbon zou blijven zien. Toen hebben ze 7 lagen blanke lak over het carbon gespoten. En strak dat het was! je voelde ook niet meer dat beweegbare van het carbon, het was echt kei- en keihard plastic geworden qua feeling en stevigheid. Het was krasbestendig aan een *...* en ik zou het iedereen aan kunnen raden.
Aan jou nu de keuze om het toe te passen uiteraard, maar carbon wil als je het per ongeluk laat vallen meteen uit elkaar vallen of versplinteren. En daar is het te duur voor uiteraard.
Verder heel strak. Blijf volgen en vind het Xbox idee wel leuk. Xbox van een vriend ook al vaker open moeten maken (zwaar gameverslaafd) op de stof eruit te spuiten. Dus waterkoeling is toch ideaal?
Ik was bij de Zeeuw (mijn CM) en daar waren ze ook bezig met carbonzooi, en dan was het de bedoeling dat je de groeven ervan niet meer zou voelen, maar je wel carbon zou blijven zien. Toen hebben ze 7 lagen blanke lak over het carbon gespoten. En strak dat het was! je voelde ook niet meer dat beweegbare van het carbon, het was echt kei- en keihard plastic geworden qua feeling en stevigheid. Het was krasbestendig aan een *...* en ik zou het iedereen aan kunnen raden.
Aan jou nu de keuze om het toe te passen uiteraard, maar carbon wil als je het per ongeluk laat vallen meteen uit elkaar vallen of versplinteren. En daar is het te duur voor uiteraard.
Verder heel strak. Blijf volgen en vind het Xbox idee wel leuk. Xbox van een vriend ook al vaker open moeten maken (zwaar gameverslaafd) op de stof eruit te spuiten. Dus waterkoeling is toch ideaal?
Bedoel je dat dat Carbon-plakfolie kan versplinteren? Is mij nog nooit overkomen hoor... Met dit spul gebeurt niks zo binnen in een PC (erbuiten ook niet, blijft op auto's ook prima zitten).naarden 4ever schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:11:
Strak hoor! Doet me toch ergens denken aan HAF XL...
Volgens mij dacht hij dat het echte carbon was...
Ik heb de rol plakfolie nu een aantal keer laten vallen, maar tis nog steeds heel. Snap er niks van
Kier, jij hebt gewoon plakplastic in de structuur van Carbon (fiber vezels)... Maar sommige denken dat je lekker met carbonfiber in de weer bent geweest.kier schreef op zondag 12 juni 2011 @ 22:26:
Ik heb de rol plakfolie nu een aantal keer laten vallen, maar tis nog steeds heel. Snap er niks van
Overigens mag je mod er wel weer wezen. Uber prachtig! Mag je zoon er ook mee spelen?
Nee die heeft zijn splinternieuwe Cars PC
Laat je het voedingblok er nu buiten liggen ? Geen ruimte binnen in ? Beetje zonde als je zoveel groter gaat en dan de voeding er nog buiten laten. Imo dat is.
Maar die randjes zijn echt heel mooi geworden. echt tof.
Kga er lekker zelf mee spelen, m'n zoon heeft een slim met kinect (en een cars pc)GNOOM172 schreef op zondag 12 juni 2011 @ 23:31:
[...]
Kier, jij hebt gewoon plakplastic in de structuur van Carbon (fiber vezels)... Maar sommige denken dat je lekker met carbonfiber in de weer bent geweest.
Overigens mag je mod er wel weer wezen. Uber prachtig! Mag je zoon er ook mee spelen?
Op deze kan ik m'n reserve schijfies mee afspelen
Yup, voeding blijft buiten de kast, liggen we gewoon ergens onder/ wegTorched schreef op maandag 13 juni 2011 @ 00:22:
Laat je het voedingblok er nu buiten liggen ? Geen ruimte binnen in ? Beetje zonde als je zoveel groter gaat en dan de voeding er nog buiten laten. Imo dat is.

Final pictures 13-06
Het is weer zover, deze build is ook weer af.....helaas moet ik zeggen.
Tis best leuk om weer is wat anders te modden dan een pc.
Gisteren de final pics geschoten. So hope you like it!!!

Power on

Special thanks goes to my sponsors
Freddy @ Highflow
Bill @ Mnpctech
En tot de volgende mod maar weer
Keep on modding..................grtzzz.
Zo hee,
Is echt mooi geworden,
Op deze ( http://i759.photobucket.c...ier1976/xb12/DSC09228.jpg ) foto heb je van die tribals op de plexy, Hoe heb je dat voor elkaar gekregen
Is echt mooi geworden,
Op deze ( http://i759.photobucket.c...ier1976/xb12/DSC09228.jpg ) foto heb je van die tribals op de plexy, Hoe heb je dat voor elkaar gekregen

Geluidsoverlast??? Als je de politie moet sms'en omdat ze het niet verstaan dat is geluidsoverlast!!!
Verwijderd
Prachtig
wat is het volgende ? de microgolfoven, de koffiezet, de stofzuiger ? Jij kan echt alles modden tot een kunstwerk
Weer zeer vet geworden, de radiator aan de buitenkant is ook nice geworden.
Nu krijg ik ook weer zin om aan een mod te beginnen.
Nu krijg ik ook weer zin om aan een mod te beginnen.
Deze is weer prachtig geworden (anders zijn we van jou ook niet gewend
)
Ik ga Schop een Modje in de gaten houden
Ik ga Schop een Modje in de gaten houden
dremel, tape,papier, graveerstiften.. een vaste hand is ook handigMrMilco schreef op maandag 13 juni 2011 @ 12:08:
Zo hee,
Is echt mooi geworden,
ja, daag.
Ja Kier, het wordt nu tijd om je vrouw te verwennen met een stille watergekoelde automatische stofzuiger....Verwijderd schreef op maandag 13 juni 2011 @ 12:31:
Prachtigwat is het volgende ? de microgolfoven, de koffiezet, de stofzuiger ? Jij kan echt alles modden tot een kunstwerk

Uberbrute Kiermod geworden!
Wat heb je nu in de planning (klaar)staan?
Like the idea, maar ik doe alleen maar m'n werk ruimte stofzuigenGNOOM172 schreef op maandag 13 juni 2011 @ 14:19:
[...]
Ja Kier, het wordt nu tijd om je vrouw te verwennen met een stille watergekoelde automatische stofzuiger....als ik mag aannemen dat dat jij nog volgens de oude normen en waarden leeft. Want wie weet stofzuig jij wel.
![]()
Uberbrute Kiermod geworden!
Wat heb je nu in de planning (klaar)staan?
En heb daar een OC stofzuigertje voor.
Volgende build heb ik ideeen voor, maar ben afhankelijk van de hardware, heb alles opgemaakt.
Dus ben druk op zoek naar sponsors
zo'n mini robot stofzuigertje waar je dan een blue-ray disc in kan doen en die dan draadloos naar het scherm streamt, natuurlijk alles watercooled en overlocked naar 3000 toeren
ja, daag.
ziet er goed uit! (net als je cars pc/tv
)
If it ain't broke, don't fix it
Het eindresultaat is geweldig. 
Echt je moet ook een senseo ofzeau een keer modden,
Echt je moet ook een senseo ofzeau een keer modden,
Thnx, senseo is ook wel een idee
computer gestuurde koffie machine, best handig denk
computer gestuurde koffie machine, best handig denk
Doe een stofzuiger Kier, veel uitdagender!
Die blijft maar bezig met mooie dingen..