Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 280904

Topicstarter
Hallo ik ben opzoek naar voetjes voor de Onkyo TX-SR508.

i.v.m. grote opruiming is mijn doos van mijn 3 maanden oude versterker weggegooid:( waar ook mijn voetjes in zaten.

Mijn vraag is: weet iemand waar ik nieuwe kan bestellen of heeft iemand ze voor mij over?

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 328247

Je zou het eens kunnen proberen bij de importeur van Onkyo. Meestal valt dergelijk "klein grut" wel bij te bestellen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Maar wie is de importeur van Onkyo?
Ik heb al op de site gekeken maar wordt er niet echt wijzer van.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Je zou het ook eens kunnen proberen bij de winkel, waar jij die Onkyo heb gekocht.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Ik heb hem bij de mediamarkt gekocht, maar ik denk niet dat die voetjes voor mijn onkyo hebben.
Maar ik ga het proberen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• muppet99
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:08
op google: importeur onkyo 2 resultaten
http://www.hifi.nl/nieuws...naar-HNNY-Benelux-BV.html

Carpe Diem

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05 23:28

Initial G

f.k.a. GKLQuake

Beter die andere er ook af en 4 nieuwe, zo precies komen die voetjes toch niet? Google op "rubber voetje" 1e hit:

http://www1.conrad.nl/scr...NJxw&gclid=&scrwidth=1680

zou ik doen :P

i7 4790K Asus Z97Pro WifiAC 16GB DDR3 980Ti OC Samsung 970 EVO 1GB Ziggo Max

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-04 13:40
Ik heb zo een Onkyo, maar kan me geen voetjes herinneren.

Die dingen zitten er standaard toch aan vast of niet? Heb je ze eronderuit gehaald of wat?

Topicstarter
had ze eraf gehaald anders paste hij niet in me tv meubel

nu heb ik me meubel aangepast en past het wel

• HeroS
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 25-04 18:29

HeroS

SmartHome Nerd

Misschien kun je op marktplaats kijken voor een goedkope onkyo versterker en daar de pootjes afhalen.

Blog over domotica: http://www.hellosmarthome.nl

Of een goedkoop Kringlopertje met pootjes scoren als donor. :)

[Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 328247 op 25-05-2011 10:23]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee