Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Ik heb een computer waarop Novell Perfect Works 2.1 is geïnstalleerd. Dit programma heb ik nodig voor het werk. Het werkt best wel goed, alleen wil het scrollen met het muiswiel niet lukken. Is er een manier om dit werkend te krijgen?

De computer draait Windows 7 Professional SP1 32bit

Ik heb al geprobeerd met http://www.joebott.com/vb6scrollwheel.htm, zonder succes.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
bump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok, het ziet ernaar uit dat niemand hier een antwoord kan geven voor het probleem. Daarom ben ik gaan zoeken naar een alternatief, Microsoft Visio lijkt mij een goede.

Er is één ding dat me tegenhoudt: Wanneer ik in Perfect Works Ctrl+D klik dan dupliceert hij het geselecteerde object, als ik het gekopieerde object dan op zijn plaats zet en nogmaals Ctrl+D duw dan zet hij het volgende object meteen op dezelfde manier op de goede plaats. Zo kan ik gemakkelijk 2 vierkantjes onder elkaar zetten en dan maar Ctrl+D duwen en dan komen ze allemaal mooi onder elkaar. In Visio wil dit niet lukken, ik heb al gezocht naar andere methodes om objecten mooi onder of naast elkaar te zetten op een eenvoudige manier (liefst zonder muis, anders heb ik binnen de kortste keren tendinitis). Ook heb ik hiervoor geen plugin kunnen vinden.
Kan iemand mij hierbij verder helpen?

Alvast bedankt!