Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thomashje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-05 21:40
Goedenavond iedereen,

Al een tijdje heb ik het probleem dat mijn Razer (Deathadder Mac Edition) muis kuren heeft. Wanneer ik namelijk eenmaal klik registreert mijn Mac het als een dubbelklik en om één of andere reden doet hij dit steeds vaker.

Ik las al op het internet dat ik niet de enige ben en dat er ook nog geen duidelijke oplossing ervoor is (bij mijn weten). Wat ik al heb geprobeerd is het volgende:

- De dubbelklik instellingen van zowel het OSX als Razer programma zo langzaam mogelijk gezet.
- Mijn .plist instellingen verwijderd van de Muis in de map (home/library/preferences)

En wat bij mij bekend is dat.

- Een aantal Logitech muizen daar ook last van hebben
- Het probleem zich waarschijnlijk alleen bij Snow Leopard voordoet.

De specificaties waarmee ik werk (alhoewel ik denk dat het er niks mee te maken heeft)

Mac OS X versie - 10.6.7
Modeljaar midden 2010 (07/2010)

Hebben jullie nog een idee wat ik kan proberen of de oplossing van mijn probleem?

Alvast bedankt!

• eclipx
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2017
Bij Razer muizen kan je ook firmware updates installeren.. heb je dat gedaan?

Hard, tek & jumpstyle liefhebber? Check dan eens www.youtube.com/hardbeatzmusic

• Thomashje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-05 21:40
Er is helaas geen firmware beschikbaar voor de Mac editie. Ik heb namelijk versie 1.31 terwijl de Windows versie 1.40 heeft. Weet iemand trouwens of ik mijn firmware kan updaten met die Windows versie?

• Bas_Pierik
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14:50
Ik heb het ook, bij mijn windows bak. Als ik soms verkeert klik hoor ik heel snel 2 klikjes achter elkaar en heb ik een dubbelklik, dit heb ik vooral als ik mijn vinger op men muis laat vallen als het ware. Hier is het dus een hardware probleem.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee