Van mijn huidige laptopblok is de uitgang van de kabel naar de laptop kapot... hij laadt niet altijd goed meer, tenzij je een beetje geluk hebt met draaien en de laptop totaal niet beweegt. En aan de kant van het blok zit het plastic niet meer om de kabel, waardoor je waarschijnlijk een schok krijgt als je de kabel daar aan raakt.
Vandaag heb ik Samsung Spare Parts gebeld en ze zeggen dat een nieuw laptopblok €60 gaat kosten. Dat gaat me echt wat te ver.
Waar zou ik een nieuw laptopblok kunnen kopen en op welke specificaties moet ik letten? Mijn voorkeur is een prijs van 15-20 euro. Ik ben namelijk toch van plan de laptop binnenkort te verkopen om Marktplaats.
Vandaag heb ik Samsung Spare Parts gebeld en ze zeggen dat een nieuw laptopblok €60 gaat kosten. Dat gaat me echt wat te ver.
Waar zou ik een nieuw laptopblok kunnen kopen en op welke specificaties moet ik letten? Mijn voorkeur is een prijs van 15-20 euro. Ik ben namelijk toch van plan de laptop binnenkort te verkopen om Marktplaats.