Toon posts:

Coolermaster II 690 advanced backplate opening verkeerd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• asr
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-09-2021
Vandaag heb ik een asus P8P67 moederbord in mijn nieuwe coolermaster 690 advanced geplaatst.

Eenmaal klaar zag ik dat het "gat" in de backplate niet overeenkomt met de 4 gaten voor de koeler in het moederbord.

2 gaten zijn wel de bereiken 2 gaten zitten verstopt.

moederbord: Asus P8P67 B3 rev. 3.0
kast: cooelermaster CM II 690 Advanced

Ik snap er niets van, zijn er meer mensen die dit ook hebben geconstateerd?
Ik dacht dat Asus en Cooeler master bekende betrouwbare merken waren.....

Zijn er trouwens goede koelers voor een Intel 2500K (voorlopig niet overclocked) 95w. die zonder backplate goed koelen.?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

is bij mijn kast van thermaltake ook zo, geen zorgen over maken, je hebt dat gat zowieso niet echt nodig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dedicated1
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-05 12:38
Het zijn ook bekende merken waar ook veel mensen denk ik vertrouwen in hebben omdat ze vaak degelijke en betaalbare producten leveren en fabriceren.

Het is inderdaad zo dat dit gat niet altijd overeenkomt met het moederbord wat je er in hangt. Dit staat in sommige reviews op het internet ook vermeld.

Ik heb zelf ook de CM II 690 en ga ook voor een P8P67 bordje en je moet hier van te voren rekening mee houden. Een goede voorbereiding is het halve werk ;)

i5 2500K 4.5Ghz@1.3v / Thermalright True 120 Extreme & Noctua NF-P12 / Asus P8P67 / Corsair Vengeance 8GB / MSI 6950 Twin Frozr III Power Edition/OC / Coolermaster Gold Silent Pro 800W / Coolermaster CM 690 II

Acties:
  • 0Henk 'm!

• knoffy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:38
sandy-bridge past inderdaad niet in komt net verkeerd uit, viel mij ook op nadat ik het geïnstalleerd had. is wel jammer want dan moet je alsnog alles uit de kast halen.

of de zaag er in zetten maar dan is het weer niet zo mooi af gewerkt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jasper 99
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-05 08:51
Ja precies wat ik had mooi genaaid. Had alles erin dacht ik prima gooi me cooler erin met backplate PAST HIJ NIET! nee erg lekkere design dikke minpunten daar. Elke keer als je die cooler los gaat maken mag je hele moederbord weer los :(

Edit: Asus Sabertooth x58 socket 1366 I7 950 QQ

[Voor 9% gewijzigd door Jasper 99 op 24-05-2011 23:47]

• asr
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-09-2021
Bedankt alvast voor jullie medeleven. Ik vind het echt te stom voor woorden. 8)7

Wat raden jullie mij aan om te kopen v.w.b. een cpu koeler voor een i5 processor 2500 (ga voorlopig niet overclocken)

Zijn er goede koelers die zonder baseplate goed werken of is jullie ervaring op toch een koeler met backplate te kopen?
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee