Toon posts:

Is dit een eerlijke ruil? (MBA voor MBP)

Pagina: 1
Acties:
  • 3.685 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 407607

Topicstarter
Ik wil het topic over de MBA niet verder vervuilen daarom een apart topic: Ik heb zelf een MBA 2010 model van 5 maanden oud te koop staan. (11.6" 1.4GHz, 2GB, 128GB SSD, 2 cycles op de accu)

Nu biedt er iemand mij een Macbook Pro late 2008 model, aangeschafd in 2009. (15", 2.53GHz, Nividia 9600, 4GB, 320GB). Hij zegt in goede staat, wel 250 cycles op de accu.

Op zich zou ik wel baat hebben bij die laptop. Is dit een eerlijke ruil? Of is een van de partijen in het voordeel?

Ik heb al zitten kijken op Mac2sell.net maar daar komen rare dingen uit. Op Marktplaats zie ik een overvloed aan Macbook Pro's 15" aangeboden maar ik vraag me af of ze echt wel zoveel opbrengen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• R0elr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-06 23:40
Ik zou het zelf niet doen. De andere partij lijkt me in het voordeel. Het model macbook is al 2,5 jaar oud. Jij zou er de dupe van zijn, aangezien je een soort van terug in de tijd gaat... Ik wil wel een leuk bod doen op je MBA, maar helaas heb ik aan het eind van de zomer pas weer genoeg geld..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:56
zoek op google naar mac2sell... vergelijk de prijzen.
waarschijnlijk ga je het niet doen..(!!!!!)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:59
World Citizen schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:18:
zoek op google naar mac2sell... vergelijk de prijzen.
waarschijnlijk ga je het niet doen..(!!!!!)
Lees de hele startpost ;)

Maar lijkt me geen eerlijke ruil, een laptop van 2 jaar oud voor een laptop van een half jaar oud.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:07

Thomg

Aww yiss

Je hebt een 128GB SSD tegenover een 320GB normale HDD. Mijn keuze is vrij rap gemaakt tbh. Niet doen. Licht natuurlijk ook aan je voorkeur, grote of kleine scherm?

[Voor 28% gewijzigd door Thomg op 24-05-2011 21:22]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alaintje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:16
die ssd is ongeveer net zoveel waard als zijn laptopje. Als die van een redelijk merk is. Is de SSD 200 euro waard. Ik zou het igg niet doen!

Absoluut relatief, relatief absoluut.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• karstnl
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-04 21:58
Oude laptop, met misschien een mindere accu tegen een jouw MBA? Geen eerlijke ruil, niet doen.

Misschien met wat bijlegging.
die ssd is ongeveer net zoveel waard als zijn laptopje.
Overdrijven is ook een kunst. Maar zo'n ssd heeft inderdaad wel nog een behoorlijke waarde.

[Voor 38% gewijzigd door karstnl op 24-05-2011 21:25]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• vdkleijn
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-06 23:31
Gaat het om een Unibody 15 inch of Niet-unibody model? Ruilen tegen unibody model zou in mijn ogen wel redelijk zijn, mits de machine nog helemaal netjes is.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jantje112
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:22
Stuur gerust een PM met een vraagprijs.

Zou zelf niet voor de oude pro gaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:56
Hahn schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:20:
[...]

Lees de hele startpost ;)

Maar lijkt me geen eerlijke ruil, een laptop van 2 jaar oud voor een laptop van een half jaar oud.
Ow sorry, maar wat zegt mac2sell dan...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-12-2022

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

vdkleijn schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:40:
Gaat het om een Unibody 15 inch of Niet-unibody model? Ruilen tegen unibody model zou in mijn ogen wel redelijk zijn, mits de machine nog helemaal netjes is.
De late 2008 met Nvidia 9600 is zo te zien een Unibody:
http://www.everymac.com/s...e-2008-unibody-specs.html

Misschien is de ruil niet eens zo gek, maar ik vind wel dat de andere partij iets zou moeten bij betalen.

[Voor 10% gewijzigd door Philflow op 24-05-2011 22:47]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:19
Ik zou het sowieso niet doen, want de Nvidia 9600 behoort ook tot de serie Not-done. Kan dus elk moment stuk gaan. Dan moet je maar je best gaan doen bij Apple en hopen dat ze het voor je maken.

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01 10:19
kx22 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 23:01:
Ik zou het sowieso niet doen, want de Nvidia 9600 behoort ook tot de serie Not-done. Kan dus elk moment stuk gaan. Dan moet je maar je best gaan doen bij Apple en hopen dat ze het voor je maken.
Je verwart met de 8600, die ging steeds defect maar zelfs voor die modellen kan je tot op heden nog kans maken op een gratis herstelling door Apple.
De 9600 (dit zijn de MBP's met 9400 & 9600) hebben naar mijn weten nooit issues gekend.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

• vdkleijn
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09-06 23:31
9600 heeft dit issue ook, is namelijk ooit onderzocht en heeft dezelfde lood / tin samenstelling (die voor problemen zorgt) als de 8600. Maar in de unibody zit ook een 9400M die standaard actief is en die kent geen enkel probleem,

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-06 03:53
Niet doen. Zoals eerder gezegd ga je terug in de tijd.

Soundcloud

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 20:59
Een late 2008 15" met die specs is denk ik rond de 850 euro waard, (ik heb er btw zelf een en zou em voor dat bedrag niet weg doen) een beetje afhankelijk van eventuele apple care en accessoires en de staat van het apparaat. (2 jaar gebruik kan flinke sporen achterlaten.)

Ik heb overigens ook veel (tussen 250 en 300) cycles op de accu, maar de health is nog wel 96% oid.

[Voor 26% gewijzigd door Jesse op 25-05-2011 11:15]

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 23:00

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Sowieso moet je niet alleen naar het financiële plaatje kijken. 2e-hands prijzen lopen ver uiteen en bieden niet alles. Ik denk dat een moderne Macbook Air rondjes rent om een oude Pro. Hoewel de Pro een snellere processor heeft zal de Air met z'n SSD vlotter werken in het dagelijks gebruik. Daarnaast is een laptop van 2 a 3 jaar oud echt afgeschreven. Ze gaan wel vier a vijf jaar mee, maar je gaat veel sneller last krijgen van rare problemen of defecten. Ja ook bij Apple ;)

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09-06 03:53
Daarbij heeft die Air ook een nieuwere (lees: snellere) chipset aan boord. Ik had de keuze niet eens overwogen om een oude pro te nemen.

Soundcloud

• Jesse
kaos- schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:54:
Daarbij heeft die Air ook een nieuwere (lees: snellere) chipset aan boord. Ik had de keuze niet eens overwogen om een oude pro te nemen.
- snellere proc
- snellera graka
- meer geheugen
- grotere hdd
- groter beeldscherm
- firewire

Het is nogal afhankelijk van wat je ermee wilt. Stel je zoek min of meer een desktop replacement die je zo nu en dan mee wilt nemen, en waarop je bijvoorbeeld ook wel een spelletje wilt kunnen doen? Of zoek je een laptop waarmee je dagelijks in de trein gaat zitten?

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Jesse schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 11:13:
Een late 2008 15" met die specs is denk ik rond de 850 euro waard, (ik heb er btw zelf een en zou em voor dat bedrag niet weg doen)...
Of je spreekt jezelf hier tegen of je bedoeld dat je hem voor meer dan 850 zou verkopen? :? Either way: zoals je je stelling nu brengt klopt het niet.

• petrr
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-06 08:47
Hij bedoeld gewoon dat ie nog ongeveer een marktwaarde van 850 heeft, maar dat ie voor hem zelf nog meer waarde heeft ook al zal die dat er nooit voor krijgen denk ik. Heb zelf ook nog een Pro Unibody uit 2008, voor wat ik er nu nog voor terug krijg houdt ik hem lekker..

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:19
CptChaos schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:41:
[...]
Of je spreekt jezelf hier tegen of je bedoeld dat je hem voor meer dan 850 zou verkopen? :? Either way: zoals je je stelling nu brengt klopt het niet.
Volgens mij is hij degene die de ruil wilt doen ;)

• Jesse
petrr schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 12:56:
Hij bedoeld gewoon dat ie nog ongeveer een marktwaarde van 850 heeft, maar dat ie voor hem zelf nog meer waarde heeft ook al zal die dat er nooit voor krijgen denk ik. Heb zelf ook nog een Pro Unibody uit 2008, voor wat ik er nu nog voor terug krijg houdt ik hem lekker..
Precies.
kx22 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:16:
[...]
Volgens mij is hij degene die de ruil wilt doen ;)
Ik zou best een mba erbij willen hebben. 8) Maar daarvoor ga ik mijn mbp niet wegdoen.

[Voor 25% gewijzigd door Jesse op 25-05-2011 13:22]

Topicstarter
Hmm toch een beetje tegenstrijdige berichten hier. Na nog wat onderzoek denk ik dat de MBP eigenlijk 800 euro waard is. Ik denk dat mijn MBA 850 waard is met accessoires.

Misschien ga ik toch liever voor de cash dan voor zo'n oude laptop.
jantje112 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:48:
Stuur gerust een PM met een vraagprijs.
Ik dacht aan 850
V&A aangeboden: Apple MacBook Air 11.6" 128GB (najaar 2010)

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-06 15:55
"Van ruilen komt huilen.... " aldus de moeder van Mcsluis

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-06 12:22
Anoniem: 407607 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 13:54:
Hmm toch een beetje tegenstrijdige berichten hier. Na nog wat onderzoek denk ik dat de MBP eigenlijk 800 euro waard is. Ik denk dat mijn MBA 850 waard is met accessoires.

Misschien ga ik toch liever voor de cash dan voor zo'n oude laptop.

[...]

Ik dacht aan 850
V&A aangeboden: Apple MacBook Air 11.6" 128GB (najaar 2010)
als je de samsung SSD hebt kan je er makkelijk meer voor vragen hoor. zeker als je nog accesoires erbij hebt als een sleeve en een goed muis is 900 nog steeds niet heel veel.

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:39
alaintje schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 21:23:
die ssd is ongeveer net zoveel waard als zijn laptopje. Als die van een redelijk merk is. Is de SSD 200 euro waard. Ik zou het igg niet doen!
Want een unibody macbook pro 13" raak je aan de straatstenen niet meer kwijt.... die beide laptops (jij hebt de 11" ) zijn redelijk in tweedehands-prijs aan elkaar gewaagt, hij heeft een snellere processor en videokaart, jij hebt een SSD. Hij heeft weer een groter scherm.

[Voor 22% gewijzigd door ZpAz op 25-05-2011 17:07]

Why did the programmer quit his job? - He didn't get arrays.

• Underworld
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-05 14:06

Underworld

+1 Inzichtvol

Ik zou het ook niet doen, ben het met de rest eens...
En daarbij Waarom wil je eigenlijk je Air weg doen? gebrek aan optical drive? of geheugen/HD die je groter wilt hebben?

Ik vind de Air nog steeds een prachtig apparaat, snel, dun makkelijk mee te nemen! Zou er zelf nu nog niet voor kiezen omdat ik 'oude media' nog steeds veel gebruik.

“Victorious warriors win first and then go to war,
while defeated warriors go to war first and then seek to win”
― Sun Tzu, The Art of War

• TWeaKLeGeND
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:18
Wat verwacht jij van je nieuwe laptop en heb je deze direct nodig? Zo nee gewoon verkopen voor harde euro's en rustig kijken naar een vervanger die bij je past. Kwa ruil is het ongeveer wel gelijkwaardig mits zijn exemplaar een goede staat is.

Mijn advies.

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-06 12:22
ZpAz schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:06:
[...]

Want een unibody macbook pro 13" raak je aan de straatstenen niet meer kwijt.... die beide laptops (jij hebt de 11" ) zijn redelijk in tweedehands-prijs aan elkaar gewaagt, hij heeft een snellere processor en videokaart, jij hebt een SSD. Hij heeft weer een groter scherm.
alleen is de Macbook (geen pro was de eerst unibody) wel veel ouder dan de air. en de air heeft onder andere een hogere resolutie de betere formfactor en de SSD wat hem echt veel sneller maakt dan de MB. die is trouwens zo'n 4 jaar oud en dan ruilen voor een nieuwe vind ik wel een beetje jammer. ik zou zeggen probeer hem eens uit ofzo en als het je niet bevalt echt niet doen. kan je beter je air verkopen en dan een nieuwe MBP aanschaffen. die zijn vele malen sneller en voor die vier jaar betaal je nu bij de mediamarkt slechts 200 euro nogwat meer als je hem verkoopt voor 800.

Topicstarter
Ik heb inmiddels nee gezegd tegen de ruil. Iedereen bedankt voor het advies.
supersnathan94 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 14:24:
[...]
als je de samsung SSD hebt kan je er makkelijk meer voor vragen hoor. zeker als je nog accesoires erbij hebt als een sleeve en een goed muis is 900 nog steeds niet heel veel.
Ik dacht ook dat ie wel 850 zou opbrengen. Tot nu toe wordt er maar 700 geboden. Veel te weinig voor zo'n mooi apparaat in nieuwstaat.

Over de SSD: Ik heb de Toshiba. Mijn vriendin heeft de Air met Samsung, we kunnen totaal geen verschil merken. Volgens Tweakers is de Toshiba zelfs sneller. (Kingston V+ 100 vs. Samsung 470)
Underworld schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 23:08:
En daarbij Waarom wil je eigenlijk je Air weg doen? gebrek aan optical drive? of geheugen/HD die je groter wilt hebben?
Het is een fantastisch apparaat maar ik moet voor mijn werk statistische pakketten gaan draaien die eigenlijk Windows en >4GB nodig hebben. Een Pro met bootcamp zou nog kunnen.

• Jesse
ZpAz schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:06:
[...]

Want een unibody macbook pro 13" raak je aan de straatstenen niet meer kwijt....
*knip*
supersnathan94 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:47:
[...]
alleen is de Macbook (geen pro was de eerst unibody) wel veel ouder dan de air.
*knip*
8)7 Hij heeft het over een 15" late 2008.

[Voor 28% gewijzigd door Jesse op 26-05-2011 11:58]

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Anoniem: 407607 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:55:

[...]

Ik dacht ook dat ie wel 850 zou opbrengen. Tot nu toe wordt er maar 700 geboden. Veel te weinig voor zo'n mooi apparaat in nieuwstaat.

Over de SSD: Ik heb de Toshiba. Mijn vriendin heeft de Air met Samsung, we kunnen totaal geen verschil merken. Volgens Tweakers is de Toshiba zelfs sneller. (Kingston V+ 100 vs. Samsung 470)

[...]

Het is een fantastisch apparaat maar ik moet voor mijn werk statistische pakketten gaan draaien die eigenlijk Windows en >4GB nodig hebben. Een Pro met bootcamp zou nog kunnen.
Als het voor je werk is , kan je werkgever toch wel wat regelen voor je? :)

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Anoniem: 407607 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 11:55:

[...]

[...]

Duidelijk! En een zeer juiste keuze.
Tweedehands iets verkopen is altijd lastig, helemaal als je de verkoper niet kent, al kom je nog zo betrouwbaar over. Misschien dat een kennis of vriend interesse heeft?
Voor de MacBook Air die jij aanbied zou ik (als ik geld had gehad) max. 800 ervoor over hebben, (nieuwprijs € 1.056,72 gezien ik student ben en dus korting krijg in de edu shop).

Succes

• ZpAz
supersnathan94 schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 10:47:
[...]

alleen is de Macbook (geen pro was de eerst unibody) wel veel ouder dan de air. en de air heeft onder andere een hogere resolutie de betere formfactor en de SSD wat hem echt veel sneller maakt dan de MB. die is trouwens zo'n 4 jaar oud en dan ruilen voor een nieuwe vind ik wel een beetje jammer. ik zou zeggen probeer hem eens uit ofzo en als het je niet bevalt echt niet doen. kan je beter je air verkopen en dan een nieuwe MBP aanschaffen. die zijn vele malen sneller en voor die vier jaar betaal je nu bij de mediamarkt slechts 200 euro nogwat meer als je hem verkoopt voor 800.
In TS stond 2,5 jaar. En het gaat om een unibody, de unibody's zijn in sept trouwens drie jaar oud dus als het om een alu unibody ging kan ie nooit 4 jaar zijn.

Ik kan het weten mijn MBP 15" aangeschaft een paar maand voor de unibody's kwamen. En de mijne viert 2 juni zijn 3e verjaardag.

[Voor 2% gewijzigd door ZpAz op 26-05-2011 18:37. Reden: woops, verkeerd jaar opgeschreven.]

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-12-2022

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Late 2008 is een unibody.

• ZpAz
En die is geen 4 jaar oud, maar iets meer dan twee en half, iets compleet anders :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Quakie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:02

Quakie

quakelen

Ook moeten we niet vergeten dat Apple een prijsverlaging heeft doorgevoerd (bij de tweede versie unibody's).

Ik heb een eerste versie MacBook Unibody en die was 1500 euro (snellere versie met light keyboard).
Dat zal ook wel meespelen in het ruil aanbod.

Ik loop er zelf ook tegenaan. Soms kijk ik wat deze MacBook tweedehands doet en ik mag blij zijn als ik er nog 750euro voor krijg. Mensen kijken nu eenmaal naar huidige winkelprijzen.

Misschien toch even gekscherend vragen wat mensen zouden bieden:

Late 2008 MacBook 13inch, met memory upgrage naar 4gig, 2.4ghz + verlicht toetsenbord versie.

Met een 7200 hitachi 500gig schrijf of
Met een Vertex 1 120 gig of
Met een Vertex 1 120 gig + de Hitatchi schrijf (zo draait ie nu nl, als die draait want zit vaker achter mijn iMac + iPad)...

Ik teken nergens meer voor

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 150104
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Ik heb zelf laatst mijn late 08 15inch macbook met 2,53ghz core2duo processor, 500GB, 4GB ram en de 9400m en 9600m GT combi verkocht voor 900 euro. Om maar even een prijs indicatie te geven.. :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Had ik misschien toch moeten ruilen :)

Heb nu 850 gehad, ben ik tevreden mee. Heb een mooie MBP2011 kunnen halen van Marktplaats.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Underworld

Underworld

+1 Inzichtvol

Anoniem: 407607 schreef op maandag 30 mei 2011 @ 21:44:
Had ik misschien toch moeten ruilen :)

Heb nu 850 gehad, ben ik tevreden mee. Heb een mooie MBP2011 kunnen halen van Marktplaats.
Nee joh, je hebt nu van dat geld zo te horen een goede aankoop gedaan!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• azt33
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-03 08:44
Quakie schreef op maandag 30 mei 2011 @ 16:50:
Ook moeten we niet vergeten dat Apple een prijsverlaging heeft doorgevoerd (bij de tweede versie unibody's).

Ik heb een eerste versie MacBook Unibody en die was 1500 euro (snellere versie met light keyboard).
Dat zal ook wel meespelen in het ruil aanbod.

Ik loop er zelf ook tegenaan. Soms kijk ik wat deze MacBook tweedehands doet en ik mag blij zijn als ik er nog 750euro voor krijg. Mensen kijken nu eenmaal naar huidige winkelprijzen.

Misschien toch even gekscherend vragen wat mensen zouden bieden:

Late 2008 MacBook 13inch, met memory upgrage naar 4gig, 2.4ghz + verlicht toetsenbord versie.

Met een 7200 hitachi 500gig schrijf of
Met een Vertex 1 120 gig of
Met een Vertex 1 120 gig + de Hitatchi schrijf (zo draait ie nu nl, als die draait want zit vaker achter mijn iMac + iPad)...
Ik heb zelf een paar maanden geleden dezelfde versie, alleen dan met de standaard 250GB HDD voor €650 verkocht. Ik had er een sleeve en een oude Apple BT keyboard bij, maar voor de rest niks speciaals. Die van mij was nog wel in goede staat, dat maakt toch ook wel wat uit :)

15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Underworld schreef op maandag 30 mei 2011 @ 21:53:
[...]
Nee joh, je hebt nu van dat geld zo te horen een goede aankoop gedaan!
Was maar een grapje ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mr.niceguy.89
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-08-2018
core2duo macbook pro is niks waard. Die dingen zijn veelste langzaam, vooral voor zo een grote ding

Die dingen hebben geen voordelen.

Jouw macbook air heeft mobiliteit als dikke voordeel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
ik geloof wel dat die MBP late 2008 echt 850 waard was hoor.

maar ik ben blij met mij 13 inch 2011 model!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:32

Hoedje

Moderator Apple Talk
Bij een ruil gaat het uiteindelijk toch om de waarde van de afzonderlijke spullen. Taxatietopics staan we niet echt toe, tenzij het echt om een specifieke of bijzondere vraag gaat. Hiervoor kun je gewoon kijken naar de waarde van vergelijkbare laptop op Tweakers V&A of Marktplaats :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee