Toon posts:

nieuw work/gamesysteem HELP!

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Maxi_nl11
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-07-2019
Hallo Allemaal,

Dit is mijn eerst Topic hier op GoT dus als ik wat verkeerds heb gedaan, vergeef me :).

Ik wil zeer binnenkort een nieuw systeem gaan aanschaffen. Het systeem zal gebruikt worden voor alledaagse dingen maar ook voor hardcore gaming. Het gaat hier echt alleen om het systeem dus geen beeldscherm,toetsenbord e.d.

Opslag van media gebeurt d.m.v. externe schijven dus qua interne opslagruimte heb ik niet veel nodig (2 a 4 TB is ruim voldoende ). Ik heb inmiddels een nieuwe case gekocht, de Lian Li PC-A71FB. Lekker ruim, minimalistisch, 2 in- en 2 outtake fans en goede kwaliteit. De case moet jaren mee ( ook weer voor het volgende systeem in circa 3 of 4 jaar ) dus daarom deze keuze.

Ik wil rond de 1000 euro uitgeven aan componenten en hier ligt nu het probleem. Ik heb inmiddels zoveel gelezen dat ik bijna geen wijs meer uit wordt. Daarom vraag ik of jullie misschien willen helpen. Dus: zoveel mogelijk performance met deze centjes.

Alvast bedankt en als je nog vragen hebt voor me, ik hoor het graag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• OK13
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-11-2022
[BBG aanschaf] Gamesysteem

Welkom op GoT :Y)

[Voor 13% gewijzigd door OK13 op 24-05-2011 20:18]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Maxi_nl11 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 20:10:
Dit is mijn eerst Topic hier op GoT dus als ik wat verkeerds heb gedaan, vergeef me :).
>:)

Losse aankoopadvies topics zijn niet (meer) toegestaan. In de plaats daarvan hebben we de centrale (Best Buy Guide) topics. Dit om te voorkomen dat er 30 topics over hetzelfde onderwerp komen. Een overzicht van deze topics kun je hier vinden: Best Buy Guide overzichtstopic. Maar in dit geval lijkt mij het gamesysteem in de post hierboven de beste keuze.

Handig is om alvast een lijst te maken met de componementen die je in gedachten had, een videokaart en CPU zijn vrij makkelijk te vergelijken met de benckmarks op het wereldwijde web. Eventueel kun je het systeem van iemand anders als basis gebruiken.

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee