Toon posts:

Macbook pro ram geheugen 2009-2011

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:24
Ik wil voor mijn macbook pro 2011 15 inch 2.0 ghz 8 gigh ram gaan kopen.
Daarna houdt ik natuurlijk de standaard 4 gigh ram over.
Een van mijn klasgenoten is wel geinstresseerd in die 4 gigh ram. Ze heeft een macbook pro 13 inch uit 2009.
Mijn vraag was of mijn standaard ram in haar mbp past.

hieronder een screenshot van beide mac's

bvd, ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-05 15:59
Jup. dat past, maar de volgende keer dergelijke vragen graag in het Mem-ervaringen topic.

Ps. het wordt natuurlijk wel naar beneden geklokt.

[Voor 14% gewijzigd door RobbieB op 24-05-2011 18:11]

Ioniq 5 Connect+ 73kWh RWD SSG | 5670Wp PV

Acties:
  • 0Henk 'm!

• swoutr
Oowh sorry helemaal over heen gekeken, bedankt voor de snelle reactie, ik twijfelde al of ik hier een apart topic voor mocht maken! thnx! ga nu daar wel verder.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 31-05 23:03
Heb zelf ook een MBP mid 2009, en geheugen zal niet naar beneden worden geklokt, draait namelijk leuk op 1333 Mhz :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• swoutr
Haazzz schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 18:19:
Heb zelf ook een MBP mid 2009, en geheugen zal niet naar beneden worden geklokt, draait namelijk leuk op 1333 Mhz :)

[afbeelding]
Oowh chill, krijg ik daar geen gezeur over. Niet dat ik dat zou krijgen want ze heeft de balle verstand van computers :P ze kocht destijds die pro 3 dagen voor het 2010 model. :F

Acties:
  • 0Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 31-05 18:42
Haazzz schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 18:19:

[afbeelding]
Ligt er natuurlijk aan. Als je 1066MHz en 1333 geheugen gaat lopen mixen, gaat het natuurlijk niet op 1333 draaien. ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• swoutr
naarden 4ever schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 18:27:
[...]

Ligt er natuurlijk aan. Als je 1066MHz en 1333 geheugen gaat lopen mixen, gaat het natuurlijk niet op 1333 draaien. ;)
Nee ze zal dan haar 2 gigh er uithalen, ze koopt de volle 4 gigh ram over. is 35 euro een mooie prijs?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-05 17:25

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Tipje: MacTracker. Altijd handig als je dit soort dingen moet weten over een bepaalde Mac ;)

Launching containers into space

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee