Toon posts:

2de scherm tijdens gamen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snamkob1994
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-06 15:48
Beste mede-tweakers,
ik heb momenteel 2 22" schermen op mijn pc aangesloten.
Het is me reeds gelukt om op een resolutie van 3360*1050 te gamen,
nu wil ik proberen om bijvoorbeeld tijdens CoD7 een scherm te gebruiken om te gamen en dan het andere scherm te benutten voor andere dingen zoals Teamspeak-overzicht of een map lay-out of gewoon windows media player voor filmpje.

Is dit mogelijk?
Ik heb al een tijdje gegoogled maar ik heb geen oplossing kunnen vinden.

Misschien dat iemand me kan helpen die een programma uit ervaring weet of die beter bekwaam is dan mij met het googlen.

Met vriendelijke groet,
Bart

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02:02

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Volgens mij is dat niet mogelijk met die resolutie. DirectX houdt namelijk de focus op 1 applicatie, in dit geval je game. Wanneer je het andere schermpje wil openen, zal dat dmv alt-tab moeten. Wel kan je de vensters zodanig plaatsen dat TS voor het spelletje staat.

[Voor 3% gewijzigd door Outerspace op 24-05-2011 17:29. Reden: Aanpassing]

Jack of all trades | Screener | Tweakers Gallery | Spotify!
Zoekt nieuwe collega's in omgeving Twente

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:26
Natuurlijk kan dat, je zult de game dan gewoon moeten opstarten in 1680*1050 (op 1 monitor dus) en dan kan je op het andere scherm gewoon je teamspeak/browser/film zetten. Let alleen wel op dat je game minimaliseert zodra je naar het andere scherm wil, een hoop games kennen echter een 'borderless windowed' mode die er uitziet als fullscreen maar het niet is. Dan kan je wel makkelijk switchen naar je andere progs.

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Snamkob1994
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 06-06 15:48
Bedankt voor de snelle reacties,
ik heb dat windowed mode geprobeerd en het werkt helemaal goed.
Bedankt

Acties:
  • 0Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 26-05 15:43

psychoclown

Back in black

Even een titelfixje gedaan :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee