waarom topic gesloten in sg

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

• Oefening
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
het gaat dus hierom.
[topic=145868]
ik weet best wel dat je zelf moeite moet doen maar geloof me, ik heb echt 100000 namen bedacht, en allemaal waren ze weg. begint iedereen te zeiken terwijl ze nog geen 1 normale reactie hebben gegeven. ik heb ook de search gebruikt maar de namen die daar gegeven werden zijn nu al weg. maar waarom zijn ze toen niet gesloten en nu opeens wel???

Verwijderd

Als je al geen naam kan verzinnen dan heb je, lijkt mij, ook niet de creativiteit om een site te designen.:)

• Oefening
  • Niet online
Op zondag 18 maart 2001 15:12 schreef Marius het volgende:
Als je al geen naam kan verzinnen dan heb je, lijkt mij, ook niet de creativiteit om een site te designen.:)
ja, maaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrr.............ik ben duizenden namen bedacht, en daar zaten ook zeker goeien tussen. maar door bedrijven als die K*T-namezero en dat soort troep zijn zowat alle namen al weggeript door van die kleuters.

• Oefening
  • Niet online
nog steeds geen reactie. up^^

• mvds
  • Laatst online: 13-02 08:48

mvds

Totally awesome!

Op dinsdag 20 maart 2001 10:30 schreef nelis het volgende:
nog steeds geen reactie. up^^
Wil je dat laten! :(
En sla er eens een leuk boek open ofzo. Het woordenboek voor mijn part. Griekse mythologie doet het altijd goed... Weet ik veel... wees creatief!

• It-er
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-02 07:15
ALT + F4

:?

push the CLOSE button!

what is your major malfunction???

Verwijderd

Heb wel een leuke naam voor je: BankRoet
:):):):):):):):):)

• Oefening
  • Niet online
Op dinsdag 20 maart 2001 10:33 schreef obsidian het volgende:

[..]

Wil je dat laten! :(
en waarom dan wel???
als ik geen fatsoenlijk antwoord krijg behalve "wees creatief" dan laat ik het daar dus niet bij.

Verwijderd

Op dinsdag 20 maart 2001 19:10 schreef nelis het volgende:
als ik geen fatsoenlijk antwoord krijg behalve "wees creatief" dan laat ik het daar dus niet bij.
die had je toen nog niet gehad :P
noem hem nelis :7

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:10

AntonT

One Ton!

Op dinsdag 20 maart 2001 19:10 schreef nelis het volgende:

[..]

en waarom dan wel???
Dan doen we toch gewoon nog een slotje? :)
Ten tweede: kort maar krachtig een aantal punten die we hier niet willen hebben:
(...)
Topics die (bijna) alleen nuttig zijn voor de topicstarter. Bijvoorbeeld: "Wie helpt mij aan kaartjes voor (...)" of "Ik wil een poster van (...)".
De link staat in mijn sig...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.