Acties:
  • 0Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-05 23:23

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
Hoi mede GoT mensen

Ik heb pas geleden een Logitech Z-313 2.1 set gekocht om even geen last te hebben van "blik-geluid"
maar de speakers zijn iets te zwak naar mijn meining in tegenstelling tot de sub die 10x zo sterk is..
Hierdoor krijg ik klagende buren als ik een beetje normaal muziek wil luisteren in m'n kamer :')..
En sinds de huizen in de Verenigde-Staten van hout zijn.... :')

Maargoed Ik kwam 2 weken geleden thuis van School voordat mijn vader naar Nederland ging , En opeens lagen die Z-2300 Sattelites in mijn kamer :o
en hier is dus het probleem.. Sinds de z313 gare speakertjes heeft wil ik de Z-2300 gebruiken maar aangezien die geen 3.5mm jack plugs heeft kan ik ze niet aansluiten op mijn sub :+ ..

Is hier ergens een adapter voor, en de vraag is gaat dit werken?
Zelf heb ik dit ergens in het huis gevonden:

maar zelf heb ik het nog niet kunnen testen aangezien ik geen AUX kabel heb liggen.
zelf heb ik dit nooit zien gebeuren en proberen kan denk ik geen kwaad toch? _/-\o_

[Voor 9% gewijzigd door Patjeee op 24-05-2011 16:25]

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
niemand?

Anoniem: 328247

Inderdaad, niemand. :o

[Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 328247 op 25-05-2011 17:00]

Anoniem: 344302

Of het goed is voor de speakers weet ik niet, maar ik denk dat je ze hiermee kunt aansluiten op de sub:
Zelf heb ik zo'n ding voor 4 euro ofzo gekocht bij de mediamarkt om mijn PS3 aan te sluiten op mijn speakers met 3,5mm ingang, maar ik denk dat het met die speakers ook wel gaat werken.

Anoniem: 344302 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:07:
Of het goed is voor de speakers weet ik niet, maar ik denk dat je ze hiermee kunt aansluiten op de sub: [afbeelding]
Zelf heb ik zo'n ding voor 4 euro ofzo gekocht bij de mediamarkt om mijn PS3 aan te sluiten op mijn speakers met 3,5mm ingang, maar ik denk dat het met die speakers ook wel gaat werken.
4 Euro? Jeemenee, ik betaalde er bij de Enschedese vestiging van de EHBEO slechts 1,99 Euro voor. _/-\o_

Anoniem: 344302

/me jw321456 voelt zich opgelicht

Kan ook wel eens 3 euro geweest zijn trouwens.

Anoniem: 344302 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 17:17:
/me jw321456 voelt zich opgelicht

Kan ook wel eens 3 euro geweest zijn trouwens.
Zit nog altijd 1,01 Euro verschil tussen. :)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Wat voor aansluiting heeft die Z-313? De Z-2300 heeft twee satellieten met aan beide speakers één RCA stekker. Dus beiden krijgen een mono-signaal. Op sommige afbeeldingen lijkt het alsof de Z-313 inderdaad één 3,5mm jack out heeft. Dan zou je met zo'n verloopje geluid uit de speakers kunnen krijgen. Of het goed werkt en lekker klinkt durf ik niet te zeggen. Maar voor die 50 cent ( :P ) wat zo'n verloopje hoeft te kosten zijn het ook de kosten niet.

Kans bestaat wel dat de speakers van de Z-2300 niet helemaal doorgaan in het bereik. Dit doordat de crossover van de subwoofer van de Z-313 wellicht anders staat. Daar valt zo niets aan te doen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Patjeee

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Topicstarter
de z313 heeft een 3.5mm jack ja, maar ik ga het ff proberen thuis en ff kijken waar ik zo'n verloop weer kan kopen sinds ik pas in usa woon en bar weinig van alle winkels weet hier :'), maar ik heb dit eerder gehad en volgens mij gaat het wel lukken (tenzij de speakers of dood zijn of gewoon niet willen :P )
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee