Toon posts:

hoeveel watt ??? voeding crossfire 2x -> 4870x2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 406208

Topicstarter
Hallo ik heb de kans om heel goedkoop aan een hd4870x2 te komen.
Nu is mijn vraag wat voor voeding ik nodig heb om 2x een 4870x2 in crossfire te kunnen laten draaien ?

Bvd

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SytseHartvelt
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-11-2022
Hangt enorm af van de rest van je systeem natuurlijk.
Maar je kunt ook zelf wel wat research doen. Tweakers is geen helpdesk, en dit soort dingen zijn veelvuldig op internet te vinden. Probeer eens een google search naar "power consumption HD4870x2" en je komt een stuk verder.

[Voor 67% gewijzigd door SytseHartvelt op 24-05-2011 14:15]

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
bedankt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:18

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

en of het schaalt met 4 cores, ik denk dat het tegen gaat vallen, vaak is de cpu al een bottleneck en met 4 cores gaat ie nog meer door zijn knieen..

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0Henk 'm!

• supersnathan94
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-06 12:22
(jarig!)
4Cores? neem aan dat je 4 GPU's bedoelt? 1 GPU heeft namelijk honderden Cores gezien beeldschermdata heel makkelijk parrallel berekent kan worden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
is het het waard?? ... Ik kan de kaart voor 50 euro ophalen bij een kameraad(1,.5 maand oud).. maar ik betwijfel of mijn voeding het aan kan:S ....
Mijn systeem is het volgende:

Processor: Intel core i5 2500K
Processor koeler: Corsair H70
Moederbord: Asus P8P67-M PRO Rev.3.0
Geheugen: Geil 16GB DDR3 PC3-10660
Voeding Corsair CMPSU-750AX

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-05 00:49

Fid3lity

Spectre X

Je voeding kan het zeker aan, en 50 euro is echt geen geld voor een HD4870X2 :9 Ik zou het gewoon proberen, mocht het tegenvallen... Dan ruil je 'm hier in de V&A desnoods om voor een gewone HD4870 :Y

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
nu is het wel zo ik heb nu eerst nog een 680 watt ... maar die corsair 750 komt volgende week binnen.. zou ik daar ook mee kunnen draaien of eerst wachten tot de 750 binnen is ???

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
deze heb ik nu nog.... Super Flower AT-680R14A

Acties:
  • 0Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-06 21:34

millman

6708Mhz @ -185c

Nee dat zou ik niet zo snel aanraden. Een bmerk voeding van 680 w kan dat niet behappen. Als een voeding stuk gaat komt het wel eens voor dat ie een aantal andere componenten ook meeneemt in zn ondergang. Dat risico zou ik niet lopen.

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
is super flower een b-merk ?? wist ik niet dan is hij wel aan de prijs voor een bmerk €89,90 nieuwprijs...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• millman
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06-06 21:34

millman

6708Mhz @ -185c

Ik ken het merk verder niet, dat is behoorlijk aan de prijs ja, maar voor een 680w voeding best goedkoop. Toch vertrouw ik t niet helemaal. Ik zou t niet proberen. Maar wellicht iemand anders die hier nog wat zinnigs op kan zeggen..

'Heb ik eindelijk mn kamer opgeruimd, is de wereld een puinhoop'

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
oke bedankt!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SytseHartvelt
Nee dan zou ik wachten tot je HX750 binnen is. Maar een 4870x2 voor 50 euro.. Meteen doen.. Heeft die vriend van je nog wat anders leuks voor weinig geld liggen toevallig? :p

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
ik ben nu bij hem..... alleen nog een paar processoren en oude troep voedingen :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• SytseHartvelt
Haha nee dan gaat het hem niet worden. Maar goede deal man, wees er blij mee!

Acties:
  • 0Henk 'm!

Topicstarter
Heb hem al betaald :P
Maar die processoren zijn ook redelijk oud :P c2d, intel pentium d, en pentium 4 :P wil die samen 35 voor hebben maar ik heb er niets aan:P
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee