✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
Ik heb zelf de HP G62-b05sd met I3 350M 4GB ramm en ATI 5470, laptop is lekker vlot. (Ik had een AMD turion 1.6Ghz x2 2Gb ramm)
Minecraft draait goed
Portal 2 draait
Mw2 draait
COD4 draait
Burn out paradise draait
Alles op redelijk settings.
Minecraft draait goed
Portal 2 draait
Mw2 draait
COD4 draait
Burn out paradise draait
Alles op redelijk settings.
[Voor 15% gewijzigd door 42dpi op 24-05-2011 13:10]
Si vis pacem, para bellum
Wat voor fouten? Technische fouten in het ontwerp van de laptop? In de processor? In de GPU?
Wat jij wilt is prima met de pricewatch uit te zoeken: http://tweakers.net/price...VGX2JXrX8k1f1H9pFztBymlLw
Hier gefilterd op 4GB of meer aan RAM, 256GB of meer aan HDD ruimte, Core i3 Sandy Bridge (zelf even oude modellen toevoegen als je dat wilt) en maximaal 600 euro. Ervaringen over merken is altijd lastig, iedereen heeft andere ervaringen en het verschilt echt per model. Ik heb nog niks over formaat gehoord, lijkt me wel dat zoiets ook relevant is, moet hij bijvoorbeeld eenvoudig mee te nemen zijn? Moet hij lang op de accu mee gaan?
Je moet voor jezelf wat specifieker zijn en dan kan je prima het aantal laptops nog verder terugdringen qua aantal tot er een paar over blijven, dan kan je zelf de keuze maken en reviews erbij vinden.
Wat jij wilt is prima met de pricewatch uit te zoeken: http://tweakers.net/price...VGX2JXrX8k1f1H9pFztBymlLw
Hier gefilterd op 4GB of meer aan RAM, 256GB of meer aan HDD ruimte, Core i3 Sandy Bridge (zelf even oude modellen toevoegen als je dat wilt) en maximaal 600 euro. Ervaringen over merken is altijd lastig, iedereen heeft andere ervaringen en het verschilt echt per model. Ik heb nog niks over formaat gehoord, lijkt me wel dat zoiets ook relevant is, moet hij bijvoorbeeld eenvoudig mee te nemen zijn? Moet hij lang op de accu mee gaan?
Je moet voor jezelf wat specifieker zijn en dan kan je prima het aantal laptops nog verder terugdringen qua aantal tot er een paar over blijven, dan kan je zelf de keuze maken en reviews erbij vinden.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik hoorde dat er problemen waren met de core i3 cpu in laptops, dat deze laptops vaak stuk gingen of snel terug gestuurd moesten worden. Dat ik in pricewatch kan kijken snap ik ook wel, ben ook icter. Stel hier haast nooit een vraag en deze keer vraag ik even om evaringen van anderen en advies!
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”
Als ICT'er heb je dan ook vast Best Buy Guide overzichtstopic en *LET OP* - Wat moet ik kopen gevonden 
Daarnaast is 'vaak stuk gingen' nogal vaag, lag dat ook aan de processor? Ik heb zelf nog niks gehoord over een trend waarbij i3 laptops sneller stuk gaan.
Ervaringen zijn bovendien erg subjectief, meesten hebben geen vergelijkingsmateriaal en weten enkel of hun laptop bevalt of niet. Je kan het beste online reviews zoeken.

Daarnaast is 'vaak stuk gingen' nogal vaag, lag dat ook aan de processor? Ik heb zelf nog niks gehoord over een trend waarbij i3 laptops sneller stuk gaan.
Ervaringen zijn bovendien erg subjectief, meesten hebben geen vergelijkingsmateriaal en weten enkel of hun laptop bevalt of niet. Je kan het beste online reviews zoeken.
[Voor 21% gewijzigd door Tsurany op 24-05-2011 13:24]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Okee , het is mij al duidelijk dat ik hier dus niet even met een goede inhoud even advies en ervaringen kan vragen. er onstaat nu hele discussie terwijl dat niet nodig is, sluit het topic maar als aan mij ligt. heb hier geen zin in, had een duidelijk overzichtelijk begin topic waarop mensen gewoon konden reageren!
..
Jij zegt ook je hebt daar niks over gehoord nou dat is toch wat ik vraag?
gewoon je advies en ervaring ermee delen als icter met mij .. 

Jij zegt ook je hebt daar niks over gehoord nou dat is toch wat ik vraag?

Als je eentje koopt, koop sowieso een Asus. Toch wel de degelijkste merk van allemaal. Weinig klachten en goede service. Ook veel (big) bang for bucks.
Anoniem: 16328
Weg TS zoekt het maar zelf uit.
[Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 24-05-2011 15:42]
Dat klopt!G_Dragon schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 13:25:
Okee , het is mij al duidelijk dat ik hier dus niet even met een goede inhoud even advies en ervaringen kan vragen.

Dat slotje zet ik ook, maar niet omdat je er geen zin in hebter onstaat nu hele discussie terwijl dat niet nodig is, sluit het topic maar als aan mij ligt. heb hier geen zin in

Het hele punt is dat we voor aankoopadvies speciale topics hebben geopend, zodat GoT niet vol loopt met dit soort vragen in losse topics. Hoe je dan wel aan je advies kunt komen op dit forum lees je in *LET OP* - Wat moet ik kopen
Veel succes met je zoektocht!
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.