Toon posts:

Mediamarkt - Vakantiepremie van 26 tm 29 mei

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Association
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-09-2018
Niet de standaard vakantiegeld verdubbelaar zoals we die kennen van voorgaande jaren helaas.

Deze actie is geldig op de productgroepen:
  • TV
  • Computer
  • Witgoed
  • Huishoudelijk
  • HiFi
  • Telecom & Navigatie
  • Foto & Video
  • Beauty & Wellness
Uitgezonderd van deze actie zijn:
  • Muziek, film en games
  • Games hardware
  • Computeraccessoires
  • Accessoires
  • Portable: B&W en Bose
  • Hifi: Bose
  • Witgoed: Liebherr
Apple producten:
  • U ontvangt vakantiepremie voordeel op alle Apple iPods.
  • Het maximale voordeel op Apple iMacs en MacBooks is €100,- per product.
  • De Apple iPad (1 en 2) is uitgezonderd van deze actie.
  • De Apple iPhone is uitgezonderd van deze actie.
Op alle producten van 75 tot 149,99 euro » 10 euro Vakantiepremie
Op alle producten van 150 tot 299,99 euro » 25 euro Vakantiepremie
Op alle producten van 300 tot 499,99 euro » 50 euro Vakantiepremie
Op alle producten van 500 tot 749,99 euro » 75 euro Vakantiepremie
Op alle producten van 750 tot 999,99 euro » 125 euro Vakantiepremie
Op alle producten van 1000 tot 1499,99 euro » 150 euro Vakantiepremie
Op alle producten van 1500 tot 1999,99 euro » 225 euro Vakantiepremie
Op alle producten van 2000 tot 2999,99 euro » 300 euro Vakantiepremie
Op alle producten vanaf 3000 euro » 500 euro Vakantiepremie

Meer info: http://www.mediamarkt.nl/...akantiepremie,10101,.html

[Voor 79% gewijzigd door Association op 24-05-2011 12:18]

• Ecker3000
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:24
Had liever weer een 16% actie gezien, al kom je bij de lage bedragen wel bijna aan die 16% korting.

Anoniem: 16328

Ecker3000 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:11:
Had liever weer een 16% actie gezien, al kom je bij de lage bedragen wel bijna aan die 16% korting.
Dan moet je gewoon naar Saturn gaan. Zelfde keten en ongeveer zelfde aanbod alleen wel een stuk minder vestigingen. Saturn - Taxfree Shopping actie 23 mei t/m 29 mei

Als je iets van 750 euro vindt dan kun je het beter bij MediaMarkt kopen want dan krijg je 125 euro korting tegenover 119,75 euro bij de Saturn. De ene keer is de korting wat hoger bij MM de andere keer weer lager dan bij Saturn.

[Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 16328 op 25-05-2011 15:16]

• Cornelison
  • Laatst online: 15:08
Ecker3000 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:11:
Had liever weer een 16% actie gezien, al kom je bij de lage hoge bedragen wel bijna aan die 16% korting.
Even gecorrigeerd

• zap8
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-03 18:40

zap8

do ya wanna bump

Hier ff alle MM kortingen:
Op alle producten van 75 tot 149,99 euro » 10 euro Vakantiepremie
Op alle producten van 150 tot 299,99 euro » 25 euro Vakantiepremie
Op alle producten van 300 tot 499,99 euro » 50 euro Vakantiepremie
Op alle producten van 500 tot 749,99 euro » 75 euro Vakantiepremie
Op alle producten van 750 tot 999,99 euro » 125 euro Vakantiepremie
Op alle producten van 1000 tot 1499,99 euro » 150 euro Vakantiepremie
Op alle producten van 1500 tot 1999,99 euro » 225 euro Vakantiepremie
Op alle producten van 2000 tot 2999,99 euro » 300 euro Vakantiepremie
Op alle producten vanaf 3000 euro » 500 euro Vakantiepremie

Gunstig als je bij het start bedrag zit, bv 150 eures geeft 25 korting, maar koop je een apparaat van 275 krijg je ook 25 :(

Yes! I got Knowledge of Hidden Internet Powers

• Ecker3000
  • Laatst online: 22:24
@Cornelison Misschien schrijf ik het niet goed op, ik bedoel dus dat je bij bijv. 1000 euro ongeveer 16% korting krijgt maar bij 1499.99 slechts een kleine 10%

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:40
Wil vandaag na werktijd een MacBook Pro ophalen, maar ben een beetje bang voor het feit dat ze sowieso geen 30 stuks op voorraad hebben (ze zijn wel slim natuurlijk) en dat ik straks naast de boot pis. Iemand ervaringen met Apple producten + kortingen + uitverkochte spullen?

Soundcloud

• Association
kaos- schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 08:03:
Wil vandaag na werktijd een MacBook Pro ophalen, maar ben een beetje bang voor het feit dat ze sowieso geen 30 stuks op voorraad hebben (ze zijn wel slim natuurlijk) en dat ik straks naast de boot pis. Iemand ervaringen met Apple producten + kortingen + uitverkochte spullen?
Volgens mij krijg je ook korting als het niet op voorraad is. Je kunt anders ook gewoon via de webshop bestellen. Daar krijg je de korting ook.

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14:40
Association schreef op donderdag 26 mei 2011 @ 08:05:
[...]

Volgens mij krijg je ook korting als het niet op voorraad is. Je kunt anders ook gewoon via de webshop bestellen. Daar krijg je de korting ook.
Oke tof, maar wil em liever gewoon meteen mee naar huis nemen natuurlijk :]

Soundcloud

• Cornelison
  • Laatst online: 15:08
Ecker3000 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 22:29:
@Cornelison Misschien schrijf ik het niet goed op, ik bedoel dus dat je bij bijv. 1000 euro ongeveer 16% korting krijgt maar bij 1499.99 slechts een kleine 10%
Ah, ja zo staat het er goed inderdaad. Ik zat even te slapen denk ik.

• Association
Niet alles in de webshop lijkt geupdate te zijn. Ik wil de Humax 5200c bestellen maar die is nog gewoon 299,-

Acties:
  • 0Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:25

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Beetje jammer dit, ik had gehoopt voor weinig een ASUS K53SV mee te pikken, staat ie gewoon ineens niet meer in hun webshop... :/ Bij de winkel in Eindhoven hadden ze deze ook al niet meer staan. Dan straks nog maar even langs de Saturn in Tilburg.

Kia e-Soul MY2020 64kWh ExecutiveLine

Acties:
  • 0Henk 'm!

• N1ckk
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-05 15:10

N1ckk

I doubt, therefore I might be.

Ach of je nou naar Saturn of Media Markt gaat voor een verschil van onderling 5-15 euro maakt toch niet zoveel uit?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ictinteresse
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:49
Nickalicious schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 11:48:
Ach of je nou naar Saturn of Media Markt gaat voor een verschil van onderling 5-15 euro maakt toch niet zoveel uit?
Je kan ook naar Mediamarkt gaan en aangeven het product kost XX bij Saturn en bij jullie XX + 10 euro.
Mediamarkt moet daar dan ondergaan zitten volgens hun eigen AV.

Dan krijg je daarnaast ook nog de vakantiepremies.

LET WEL:
Dan moet je wel naar een Mediamarkt gaan waar de Saturn binnen een straal van dacht ik 30KM zit & het product op voorraad hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:25

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Het probleem was alleen dat ze hem bij de Media Markt helemaal niet meer hebben. Maar ik heb zojuist een van de laatste dozen bij de Saturn mee kunnen pikken, dus niks aan de hand. :)

Kia e-Soul MY2020 64kWh ExecutiveLine

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32
ictinteresse schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 12:54:
[...]

Je kan ook naar Mediamarkt gaan en aangeven het product kost XX bij Saturn en bij jullie XX + 10 euro.
Mediamarkt moet daar dan ondergaan zitten volgens hun eigen AV.
Nee hoor, laagsteprijsgarantie geldt alleen voor normale prijzen en niet voor acties.
Dan krijg je daarnaast ook nog de vakantiepremies.
Nog mooier :D Jij denkt 16% korting te krijgen én nog een keer de actie van MM er overheen?

The devil is in the details.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ictinteresse
Hahn schreef op vrijdag 27 mei 2011 @ 14:12:
[...]
Nee hoor, laagsteprijsgarantie geldt alleen voor normale prijzen en niet voor acties.

[...]
Nog mooier :D Jij denkt 16% korting te krijgen én nog een keer de actie van MM er overheen?
Ik was bij de mediamarkt in Almere en heb het nagevraagd.
De voorwaarden zijn INCLUSIEF acties bij MM te Almere. Volgens hen was dit bij elke MM zo.

Bij de BCC geldt het ook, ook acties tellen mee, zolang het product maar binnen zoveel KM van de vestiging is & op voorraad is

Tevens krijg je bij MM almere ook gewoon vakantiepremiebonnen al gaat de prijs omlaag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:32
Dat MM's soms meegaan met actieprijzen wil ik best geloven, maar ik zou er maar niet op rekenen dat je óók nog de korting eraf gaat krijgen. Het is een laagsteprijsgarantie, dat wil zeggen dat de prijs van de Media Markt gelijk getrokken wordt met die van de concurrentie. Als daar ook nog eens de korting vanaf gaat, dan zijn ze nog veel goedkoper dan de concurrentie (en verdienen ze er nog minder op).

Maar je kan het altijd proberen.

The devil is in the details.

Anoniem: 123349

Best fijne actie!

Ik zit met smart te wachten om de Xperia Arc zilver te halen. Weet iemand of deze verkrijgbaar is in de vestiging Hengelo? (woon er een uur vanaf..) En een algemeen vraagje, zijn de prijzen van de Media Markt webshop z.g.a. gelijk als die met de vestigingen of kan dit veel schelen?

• ictinteresse
Anoniem: 123349 schreef op zaterdag 28 mei 2011 @ 17:06:
Best fijne actie!

Ik zit met smart te wachten om de Xperia Arc zilver te halen. Weet iemand of deze verkrijgbaar is in de vestiging Hengelo? (woon er een uur vanaf..) En een algemeen vraagje, zijn de prijzen van de Media Markt webshop z.g.a. gelijk als die met de vestigingen of kan dit veel schelen?
Waarom bel je ze niet gewoon even?
Webshop en winkelprijzen varieeren inderdaad.
Waag er eens een telefoontje aan, heb je ook niets verloren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 123349

Een belletje was inderdaad een goed idee geweest. (en daar kom ik zelf niet op.. 8)7 ) Maar helaas te laat om er heen te gaan dus dan maar via de webshop!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:25
vanmiddag mn eerste MBP gekocht bij de MM amsterdam Noord, tegen verwachting in kreeg ik netjes 300 euro korting :) nou ja mij hoor je niet klagen lol

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Anoniem: 16328 schreef op woensdag 25 mei 2011 @ 15:13:
[...]

Dan moet je gewoon naar Saturn gaan. Zelfde keten en ongeveer zelfde aanbod alleen wel een stuk minder vestigingen. Saturn - Taxfree Shopping actie 23 mei t/m 29 mei

Als je iets van 750 euro vindt dan kun je het beter bij MediaMarkt kopen want dan krijg je 125 euro korting tegenover 119,75 euro bij de Saturn. De ene keer is de korting wat hoger bij MM de andere keer weer lager dan bij Saturn.
ik vond het al zo verdacht druk gisteren in Rotterdam-zuidplein, je kon over de hoofden lopen!
ik lees haast nooit folders, dus ik kwam er in de winkel pas achter dat ze deze actie hadden.

overigens voornamelijk veel kijkers, bij de kassa's was het relatief gezien rustig.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee