Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zeara
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12:14
Nadat ik de laatste tijd wat last had van performance issues. Heb ik vandaag maar eens besloten om mijn kast stof vrij te maken. Dit is allemaal gelukt, maar nu zit ik te kijken naar de temperatuur van mijn processor en die loopt idle op 50-55 graden en onder load tikt ie makkelijk de 90 graden aan.

Dit is voor mij reden om maar eens een nieuwe cpu cooler te kopen. Ik zit te denken aan de scythe mugen 2 of de coolermaster hyper 212 plus.

Maar nu heb ik een paar vraagjes.

1. Zit er coolpasta bij deze coolers? ik heb even snel zitten zoeken en kan het zo snel niet vinden, ik ga uit van wel.

2. Met het oog op upgraden (wat snel gaat gebeuren), passen deze coolers ook op een am3+ socket? Ik heb gegoogled, maar ook hier kan ik geen bevredigend antwoord vinden.

de processor is een E8400

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fid3lity
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-05 00:49

Fid3lity

Spectre X

1. Ja, alle aftermarket koelers hebben wel een tubetje / zakje paste meegeleverd.

2. Ja, staat ook bij de specificaties in de PW... AM3 = AM3+ als het gaat om mounting holes...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-06 13:40
Kijk ook is naar de AC Freezer Extreme Rev.2, die heb ik nu op m'n AM3 zitten, stressed niet boven de 50c uit. Betreft een X4 635 op 3.0Ghz.

[Voor 4% gewijzigd door NoFearCreations op 24-05-2011 11:26]

"At vindicta bonum vita jucundius ipsa nempe hoc indocti." | Intel I5-3570K @3.9 Ghz | Samsung EVO 120GB | Strix GTX1070 8GB | 20GB DDR3 | Windows 10.1 |

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee