Inmiddels heb ik mijn huis af en nu word het gadget tijd.
Wat wil ik?
Een webapp voor iphone / ipad / macbook waarmee ik alles in me huis kan bedienen.
Ik heb diverse apparaten en verlichting in huis en ik heb altijd een iphone of ipad bij de hand waarmee ik het wil bedienen.
Wat heb ik op dit moment?
- 32" Samsung lcd tv met digitene (zonder wifi)
- 23" Samsung lcd tv met digitene (zonder wifi)
- 37" Samsung lcd tv KPN interactieve tv (met wifi heb ik al iphone app voor om te bedienen maar wil alles in 1)
- Sony reciever met 5.0 geluidset eraan
- logitech geluidset aan een macbook
- 4 x schakel module klik aan klik uit
- 3 x dim module klik aan klik uit
- 1x schakelmodule voor electrische beugel (aan/uit fucntie) ook van klik aan klik uit.
Al deze dingen wil ik kunnen bedienen vanaf:
- Macbook
- iPad
- 2x iPhone 4
Doormiddel van soort van webapp/website die ik zelf nog wat kan vormgeven wil ik dit alles bedienbaar maken.
Hoe moet ik dit aanpakken en wat heb ik nog nodig?
Klik aan klik uit heeft soort dingen maar dit lijkt me niet doormiddel van webapp en het home control kastje is enkel windos based.
Wie kan me advies geven?
Wat wil ik?
Een webapp voor iphone / ipad / macbook waarmee ik alles in me huis kan bedienen.
Ik heb diverse apparaten en verlichting in huis en ik heb altijd een iphone of ipad bij de hand waarmee ik het wil bedienen.
Wat heb ik op dit moment?
- 32" Samsung lcd tv met digitene (zonder wifi)
- 23" Samsung lcd tv met digitene (zonder wifi)
- 37" Samsung lcd tv KPN interactieve tv (met wifi heb ik al iphone app voor om te bedienen maar wil alles in 1)
- Sony reciever met 5.0 geluidset eraan
- logitech geluidset aan een macbook
- 4 x schakel module klik aan klik uit
- 3 x dim module klik aan klik uit
- 1x schakelmodule voor electrische beugel (aan/uit fucntie) ook van klik aan klik uit.
Al deze dingen wil ik kunnen bedienen vanaf:
- Macbook
- iPad
- 2x iPhone 4
Doormiddel van soort van webapp/website die ik zelf nog wat kan vormgeven wil ik dit alles bedienbaar maken.
Hoe moet ik dit aanpakken en wat heb ik nog nodig?
Klik aan klik uit heeft soort dingen maar dit lijkt me niet doormiddel van webapp en het home control kastje is enkel windos based.
Wie kan me advies geven?