Ik ben hier al een tijdje aan het rondsnuffelen i.v.m. met de aanschaf van een smartphone. Mijn oog is gevallen op de Wildfire S en de Desire S. Maar ik sluit andere toestellen die niet zo enorm groot zijn en passen in bijv. mijn broekzak niet uit. Heel belangrijk vind ik de geluidskwaliteit bij gesprekken en ik begrijp dat de HTC's daar niet zo denderend in zijn (ben niet meer zo piepjong en hoor dus niet zo heel goed).
Ik heb al op diverse manieren gezocht en tig reviews gelezen hier en elders, maar kom er niet uit wat op dat punt voor mij een goede smartphone is.
Aan mijn aanvankelijke keuze voor de Wildfire S en de Desire S kunnen jullie denk ik afleiden in welke richting ik het ongeveer zoek. Maar dan met een een goede verstaanbaarheid tijdens gesprekken. Want daar is toch ook een phone voor, meen ik ...
Wat zouden jullie mij kunnen adviseren op basis van eigen ervaring?
Ik heb al op diverse manieren gezocht en tig reviews gelezen hier en elders, maar kom er niet uit wat op dat punt voor mij een goede smartphone is.
Aan mijn aanvankelijke keuze voor de Wildfire S en de Desire S kunnen jullie denk ik afleiden in welke richting ik het ongeveer zoek. Maar dan met een een goede verstaanbaarheid tijdens gesprekken. Want daar is toch ook een phone voor, meen ik ...
Wat zouden jullie mij kunnen adviseren op basis van eigen ervaring?