Toon posts:

Gezocht ; bepaalde widget

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Hoi

Ik ga een stomme vraag stellen voor diegen die het weten, maar dat komt mede omdat ikzelf geen W7 draai en ook door de bomen het bos niet meer kan zien.

Korte uitleg
Ik heb een client in mijn caseload die graag gamet. Mag. Maar dat slaat nog wel eens door en hij trekt dan een nacht door met gamen. Maar hij heeft ook sinds kort werk. En hij moet daar dus op tijd zijn en een nacht doorgamen helpt niet.

Ik zoek dus het volgende voor W7.

Een widget (ik dacht tenminste dat dit zo heet) die we kunnen instellen op zeg 23.00 uur in de avond, en die dan dwars door zijn game oppopt (moet dus bijv. door een WoW-scherm kunnen komen) om aan te geven dat het tijd is om te stoppen.
Het prettigste zou zijn als dit per dag in een keer is in te stellen, dus zondag t/m donderdag wel en zaterdag/zondag niet

Nogmaals, een noob vraag, maar na te googlen blijken er zoveel te zijn at ik het niet meer weet. En omdat ik zelf geen W7 draai kan ik ze niet uitproberen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-05 15:01

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Er zit ook Parental Control in W7, dit had je natuurlijk kunnen vinden op google..

http://windows.microsoft....ol-with-Parental-Controls

Succes.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
prutser001 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:44:
Er zit ook Parental Control in W7, dit had je natuurlijk kunnen vinden op google..

http://windows.microsoft....ol-with-Parental-Controls

Succes.
Dat gaat te ver, dat is niet wat ik zoek volgens mij. Wat gebeurt er bijv. als het 23.00 in de avond is? Knalt hij hem er dan gewoon uit, worden verbindingen verbroken? Ja dus. En ik weet ook niet of dit bij administrator kan worden ingesteld.

[Voor 22% gewijzigd door maartend op 24-05-2011 08:50]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• barry457
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-03 10:24
Messagebox die dit aangeeft en dit onder task scheduler starten. kan je exact opgeven welke dag het wel en niet mag.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
barry457 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:48:
Messagebox die dit aangeeft en dit onder task scheduler starten. kan je exact opgeven welke dag het wel en niet mag.
Ik vind dit als een class waarbij je idd van alles kunt maken. Is dat wat je bedoelt? Ziet er heel krachtig uit. En lijkt datgene te doen wat ik zoek.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Als hij alleen WoW speelt kun je ook parental controls daarvan aanzetten, dan kan hij na 23.00 niet meer spelen. Ook dit is per dag in te stellen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
Guussieboy schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 08:57:
Als hij alleen WoW speelt kun je ook parental controls daarvan aanzetten, dan kan hij na 23.00 niet meer spelen. Ook dit is per dag in te stellen.
Nope, is niet enkel dat. Kan ook aan het chatten zijn, browser-based games spelen, meer van dat spul.
En het is ook niet dat de computer hard wordt uitgeknals, want daar kan ik zelf wel iets voor instellen. Ik zoek echt iets wat ik opgaf.
Enige wat het niet perse hoeft te zijn is een widget, als het gewoon een proggie is dat meedraait op de achtergrond is het ook goed.
En de client heeft zlef het beheer over zijn computer, ik ga dus nix stiekem installeren of iets doen dat hij niet zlef kan veranderen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• barry457
Ik zou GussieBoy zijn oplossing doen. Waarom het wiel opnieuw uitvinden als dit al ingebouwd zit. Wat ik bedoel was een bat bestand die een box laat zien met de tekst.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
barry457 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:01:
Ik zou GussieBoy zijn oplossing doen. Waarom het wiel opnieuw uitvinden als dit al ingebouwd zit. Wat ik bedoel was een bat bestand die een box laat zien met de tekst.
Omdat dit enkel voor WoW is, maar dat gebruik ik al svoorbeeld.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• barry457
Hierbij:

Open notepad. Typ daar

msg * 11 uur, tijd om te gaan slapen of wat je wil

Sla dit op als een bat bestand. Als je deze opent zal er een berichbox verschijnen.
Als je deze via scheduld task inpland kan je doen wat je wil.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
barry457 schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:05:
Hierbij:

Open notepad. Typ daar

msg * 11 uur, tijd om te gaan slapen of wat je wil

Sla dit op als een bat bestand. Als je deze opent zal er een berichbox verschijnen.
Als je deze via scheduld task inpland kan je doen wat je wil.
Dit snap ik. Ik was dus weer eens veel te moeilijk aan het zoeken blijkbaar. En dan is het handig dat tweakers er is.
Thnx.

Nu nog testen of dit ook door game-schermen heenkomt en dan ben ik idd klaar.

[Voor 12% gewijzigd door maartend op 24-05-2011 09:11]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:03

Zeror

Ik Henk 'm!

maartend schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:10:
Nu nog testen of dit ook door game-schermen heenkomt en dan ben ik idd klaar.
Je kan kijken of je een script oid kan maken die alle vensters minimaliseert vervolgens een popup laat zien met het bericht dat het tijd is. En dat script dan laten uitvoeren door taskmanager

[Voor 7% gewijzigd door Zeror op 24-05-2011 09:35]

Nintendo ID: Zeror_rk | SW-6670-3316-6323

Acties:
  • 0Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
Rakkerzero schreef op dinsdag 24 mei 2011 @ 09:21:
[...]

Je kan kijken of je eens script oid kan maken die alle vensters minimaliseert vervolgens een popup laat zien met het bericht dat het tijd is. En dat script dan laten uitvoeren door taskmanager
Goed idee. Ik kan wel wat batch-bestanden schrijven, dus als die mogelijkheid bestaat moet dat me ook wel lukken.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee