Nieuwe reactie- >email?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 14:43
Hallo,

ik ben hier al een tijdje op het forum maar ik heb nog steeds niet een functie kunnen vinden die je op andere forum wel kunt vinden: dat als er een nieuwe reactie is op een topic waar je gepost hebt dat er dat een mail naar je gestuurd wordt.

Als die functie er is kan iemand me dan uitleggen waar ik die juist kan aanzetten want dat zou ik zeer handig vinden!

Bedankt.

EDIT: ah ok ik zie in een andere topic dat jullie dit gewoon niet willen. Hmm mja is dit dan zo'n druk bezocht forum dat de server crash ofzo bij e-mail notificatie? :p Andere fora doen dit wel. Soit. Sluit deze topic dan maar

[ Voor 23% gewijzigd door Cowboy_Henk op 24-05-2011 07:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nee, die functie is er niet :) Het argument is dacht ik dat je hier niet komt om even je vraag neer te plempen en pas terug komt als je antwoord hebt. Maar, je kunt natuurlijk wel de RSS van je topic volgen, als je per sé een notificatie wilt :P Elk onderdeel heeft z'n eigen RSS-feed.

[ Voor 5% gewijzigd door Room42 op 24-05-2011 07:21 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andere fora hebben geen 30 miljoen posts ;)
Maar ik vind het argument dat we zoveel mogelijk actieve gebruikers willen nog het best. Het is hier niet de bedoeling dat je een briefje achterlaat zoals bij de supermarkt, het is de bedoeling dat je deelneemt. In de tijd dat je wacht op een reactie kun je zelf ook op andere topics reageren. :)