We see things as we are, not as they are
Als je een goede muis voor gamen wilt hebben moet je geen optical nemen. Werkt niet goed. Sommige die-hard gamers maken gebruik van de Razor Boomslang 1000 of 2000 muis. Maar die is zeer prijzig. Rond de 200 piek als ik het goed heb.
Out of order...
Argumenten graag..... imho is dit dikke onzin.Op zondag 18 maart 2001 14:57 schreef Da_Killah het volgende:
Als je een goede muis voor gamen wilt hebben moet je geen optical nemen. Werkt niet goed.
Een aantal mensen beweert dat die optische muizen gaan haperen bij snel bewegen... dit kan maar 2 oorzaken hebben:
-1- ze weten niet hoe ze de muis moeten instellen
-2- ze zitten wel zo idioot heen en weer te raggen met die muis, dat het gewoon onnatuurlijk is...; die snelheid gebruiken ze ook niet in 3d-games. Ik heb het zelf geprobeerd... maar als ik op zo'n manier bezig ga, heeft ook een normale balmuis daar problemen mee...
Ik heb hier thuis 2 optische muizen liggen.... een M$ en een logitech.... ECHT GOEDE muizen.... OOK voor 3d-shooters....
Welke is het best: Logitech of Microsoft?Op zondag 18 maart 2001 15:01 schreef wfvn het volgende:
[..]
Ik heb hier thuis 2 optische muizen liggen.... een M$ en een logitech.... ECHT GOEDE muizen.... OOK voor 3d-shooters....
Verwijderd
Persoonlijk had ik idd problemen met het 'overslaan" van de optische muis van Logitech, kan ook te maken hebben met het feit dat ik de sensitivity meestal relatief laag heb; ik beweeg dus meer en langer..
Met de Microsoft daarentegen heb ik geen enkel probleem meer, wat mij betreft de beste muis!!! (ik heb de Wheel Mouse Optical USB)
Zie ook:
[topic=124843]
[topic=143048]
Met de Microsoft daarentegen heb ik geen enkel probleem meer, wat mij betreft de beste muis!!! (ik heb de Wheel Mouse Optical USB)
Zie ook:
[topic=124843]
[topic=143048]
Voor grote hand: Microsoft Intellimouse Explorer (ongeveer NLG 125)
Goedkoper is logitech, maar kwalitatief ongeveer net zo goed.
Goedkoper is logitech, maar kwalitatief ongeveer net zo goed.
Dat de Razor Boomslang een goede muis is, dat ben ik met je eens. Maar dat een optical NIET goed is dat dus effe niet. Wat een onzin, er zijn bergen Gamers die WEL een optical hebben. Kheb ook zowel een M$ als een logitech. Persoonlijk vind ik de Logitech beter, maar mijn vriendin vind de Micro$oft weer fijner.... Ieder zijn voor keur. Mijn advies is, probeer ze beide uit. ( bij Vobis liggen ze er voor klaar. Je hoeft hem daar natuurlijk NIET te kopenOp zondag 18 maart 2001 14:57 schreef Da_Killah het volgende:
Als je een goede muis voor gamen wilt hebben moet je geen optical nemen. Werkt niet goed. Sommige die-hard gamers maken gebruik van de Razor Boomslang 1000 of 2000 muis. Maar die is zeer prijzig. Rond de 200 piek als ik het goed heb.
Owkee... mijn mening.....Op zondag 18 maart 2001 15:04 schreef TutanRamon het volgende:
[..]
Welke is het best: Logitech of Microsoft?
De microsoft intellieye explorer:

Voordeel:
5 knoppen
Fijnere scroll dan de logitech
Iets groter; fijn met grotere handen
Nadeel:
De knoppen voelen wat rammelig aan
deze muis vind ik minder mooi... ik vind de Logitech duidelijk mooier (koel blauw logo'tje)
De Logitech Mouseman Wheel Optical

(thanx Juan... ik kon de site van logitech niet bereiken)
Voordeel:
Voelt wat robuuster aan dan de M$; de knoppen lijken me een stuk steviger; rammelen niet
Mooier (vind ik)
Nadeel:
kleiner (korter); als ik m'n hand daar op leg, liggen m'n vingertoppen half OVER de knoppen ipv er gewoon op
4 knoppen (de M$ heeft er dus 5)
Scrollknop scrollt minder fijn
Ik vind beide muizen absoluut wel het geld waard in vergelijking met een normale balmuis.
Ikzelf gebruik de microsoft; omdat ik de logitech dus te klein vind.
M'n vriendin gebruikt de logitech.
Maar wat betreft die rammeligheid van de microsoft; ik heb dat ding al een jaar; nog nooit problemen mee gehad. Mocht 1 van beide muizen kapot gaan, verwacht ik dat dus eerder van mijn M$.... maar dat is een kwestie van afwachten.... Uiteraard hoop ik dat ze gewoon geen van beide kapot gaan
edit:
excuses voor eventueel 'herhalen' van commentaar van anderen; maar ik probeerde nog wat plaatjes te vinden van de muizen die ik heb, maar de logitech-site laat het momenteel afweten. Ik heb een tijdje geprobeerd de website te bereiken... maar dat is niet gelukt. In tussentijd stond m'n reply-venster dus nog open; jullie hebben toen dus gedeeltelijk dezelfde mening gepost....
excuses voor eventueel 'herhalen' van commentaar van anderen; maar ik probeerde nog wat plaatjes te vinden van de muizen die ik heb, maar de logitech-site laat het momenteel afweten. Ik heb een tijdje geprobeerd de website te bereiken... maar dat is niet gelukt. In tussentijd stond m'n reply-venster dus nog open; jullie hebben toen dus gedeeltelijk dezelfde mening gepost....
ik heb deze muis:
De Logitech Mouseman Wheel Optical
ik speel gamez als quake2, aq2, ut hl etc. en heb nergens problemen mee
ik speel zelfs met deze muis beter dan met zo'n raar bal muisje -> die wil ik nooit meer
Optical Rulez...:):):):)
en voor die van logitech
De Logitech Mouseman Wheel Opticalik speel gamez als quake2, aq2, ut hl etc. en heb nergens problemen mee
ik speel zelfs met deze muis beter dan met zo'n raar bal muisje -> die wil ik nooit meer
Optical Rulez...:):):):)
en voor die van logitech
Verwijderd
Ik heb ook de logitech mouseman wheel optical & dat is inderdaad een groot nadeel... Vooral bij de derde muisknop ligt m'n vinger een cm te ver... Verder vind ik dat blauwe lampje achter het logitech logo veels te fel... dat doet in het donker zowat pijn aan je ogen. En ik vind dat de knoppen een beetje een te harde klik geven, maar dat hebben alle logitech muizen...Op zondag 18 maart 2001 15:14 schreef wfvn het volgende:
kleiner (korter); als ik m'n hand daar op leg, liggen m'n vingertoppen half OVER de knoppen ipv er gewoon op
Ik heb een draad loze muis, met balletje. Ik wil nooit een draadje meer !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik zou alleen nog wel eens een draadloze optical muis willen maar die bestaan nog nie geloof ik
Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots
Ikzelf heb de ms intellimouse explorer... is errug relaxt muisje. Ook in games als quake doet ie het goed (niet dat ik die games vaak speel
) en het muissnoertje is lekker flexibel en ik heb daar verder ook geen last van. Enigste nadeel is misschien dat hij wat hoog is... gewoon ff beide muizen in je hand houden en je weet welke je moet hebben
op aanraden van jullie heb ik de Logitech Optical Wheelmouse gekocht.
ik hoop dat je die ook gekozen hebt na verschillende muizen te hebben GEVOELD hoop ik? Je eigen mening is nog altijd belangrijker dan wat anderen vinden...Op maandag 19 maart 2001 16:48 schreef TutanRamon het volgende:
op aanraden van jullie heb ik de Logitech Optical Wheelmouse gekocht.
Pagina: 1