Acties:
  • 0Henk 'm!

• riepdiep
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:09
Goedenavond!

Ik vroeg me af.. ik heb een Silverstone RV01 kast staan, en het ledje was altijd blauw van voor toen ik hem kocht 2 jaar terug.. maar op een gegeven moment kreeg ik problemen, en bleef mijn systeem uitvallen, ik had mijn voeding er uit gehaald voor RMA, maar na veel gedoe over het geen bonnetje hebben enz, heb ik hem weer terug gezet en het werkt gewoon weer. to get to the point: Het ledje van mijn kast is sinds dien rood in plaats van blauw. Ik heb gelezen en hoor van iedereen dat ze die led moesten modden om rood te worden, maar ik heb er niets aan verandert? is er nu iets fout met mijn pc of iets dergelijks? hij valt in iedergeval nooit meer uit en is nu vrolijk overclocked zonder problemen..

Antwoord zou ik erg waarderen! :>

M.v.g. Riepdiep

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Diovarus
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-05 09:43
Is niks ergs.

Dat rode lampje is er alleen als je pc bezig is. Activiteit dus.
Je bent alleen vergeten het blauwe ledje aan te sluiten op je voeding molex.
De aansluiting van je blauwe led is een witte molex met een wit/groene kabel erin.

Ik heb deze juist net gemod met een schakelaar naar uit/aan omdat het blauw in het donker wel erg blauw is.

[Voor 6% gewijzigd door Diovarus op 23-05-2011 22:39]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• riepdiep
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:09
Aah bedankt! helemaal niet aangedacht, begon mij een beetje zorgen te maken!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee