Als ik mijn pc opstart krijg ik in het scherm van mijn moederbord (daar waar je ook naar de bios kan) kleine verticale streepjes. Dan start de pc verder op tot dat het Windows scherm komt, maar daar zie ik die strepen niet. En na dit alles start hij weer op nieuwe op, en begint alles van voor af aan. Is er iemand die dat ook heeft mee gemaakt en weet wat de oorzaak kan zijn
Ja hij valt uit, maar start daarna gelijk weer op. Wat ik zelf gedaan heb is de videokaart er een paar keer er uit gehaald en er weer in gedaan. ram geheugen om gewisseld, en dat was het wel. maar geen van die dingen helpt. Ik heb ook geen andere videokaart die ik kan proberen.
Wil niet zeurderig overkomen, maar dit gelezen? Het algemeen beleid
Er zijn op GoT veel mensen die je kunnen en willen helpen, maar dan moet jij ons helpen door wat meer de moeite doen om duidelijk aan te geven wat de situatie is (specs), wat en waar je zelf gezocht hebt, wat je toen vond (links!) en wat dan exact onduidelijk is.
Zonder die info is dit een naald in een hooiberg zoeken en gaat dit topic sowieso dicht ivm geen eigen inzet
Er zijn op GoT veel mensen die je kunnen en willen helpen, maar dan moet jij ons helpen door wat meer de moeite doen om duidelijk aan te geven wat de situatie is (specs), wat en waar je zelf gezocht hebt, wat je toen vond (links!) en wat dan exact onduidelijk is.
Zonder die info is dit een naald in een hooiberg zoeken en gaat dit topic sowieso dicht ivm geen eigen inzet

Soittakaa Paranoid!
Dit topic is gesloten.