Wisdom has been chasing you, but you have always been faster..
dat is waarschijnlijk in proffesionele studio programma's gedaan door middel van een vector animatie. net als bij een aangepast animatie in powerpoint kan je dan het pad aangeven wat het object moet lopen in een bepaalde tijd.
P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K
mm, lijkt er niet op. Ik dacht het eens in Premiere gezien te hebben. Je kiest object en je kunt je eigen object daar aan plaatsen, zoals tekst of een plaatje. Het video programma 'volgt' het gekozen object.
Wisdom has been chasing you, but you have always been faster..
Dat is motion-tracking. Ikzelf doe dat met After Effects. Daarbij kies je een pixel of een cluster van pixels die 'getracked' worden over de loop van tijd. Deze informatie kun je aan ieder willekeurig object hangen en zal zodoende de beweging overnemen.
Maar After Effects is niet bepaald een non-pro pakket. Ik ken zelf geen andere programma's dan die van Apple (motion als ik me niet vergis) of Adobe die dit kunnen.
Het is overigens iets anders dan wat supernathan noemt. Wat hij voorstelt is een object via een voor gedefinieerd pad te laten lopen. Dat is gewoon animatie en zou in het geval van 'tracking' enorm veel werk zijn.
Maar After Effects is niet bepaald een non-pro pakket. Ik ken zelf geen andere programma's dan die van Apple (motion als ik me niet vergis) of Adobe die dit kunnen.
Het is overigens iets anders dan wat supernathan noemt. Wat hij voorstelt is een object via een voor gedefinieerd pad te laten lopen. Dat is gewoon animatie en zou in het geval van 'tracking' enorm veel werk zijn.
Pagina: 1