Toon posts:

Geluid werkt niet meer ( Realtek HD audio driver probleem)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 407670

Topicstarter
Ik kreeg mijn subwoover maar niet aan het werk, dus ik besloot uiteindelijk maar om de driver opnieuw te installeren. Dit is de Realtek HD audio driver. Tot mijn grote verbazing kreeg ik de driver niet meer aan het werk. Het installeert wel, maar doet verder niets. Ik kan ook niet in het menu komen dat er eerst wel was. Het luidsprekertje geeft aan dat er geen boxen zijn aangesloten. En nee ik heb niet het geluid op dempen staan, en ja alle stekkertjes zitten er in.

Ik heb de drivers nu zo'n 20x opnieuw geïnstalleerd, vandaag ook heel windows opnieuw geïnstalleerd. Succes blijft vooralsnog uit. Het hele gebeuren heeft 1x nog gewerkt gister, maar toen ik de pc later weer aan zetten was het probleem weer terug.

Ps. Geen idee of dit het goede sub-forum is, zo niet, wil een admin dit topic dan even verplaatsen?

EDIT: toen het geluid tijdelijk werkte, kwam ik er achter dat ik een instelling verkeerd had staan en kreeg de subwoofer wel aan de praat. Des te groter was mijn teleurstelling dus toen ik de keer daarna de pc aandeed.

[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 407670 op 23-05-2011 18:50]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee