Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mentgeak
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-03 22:05
Tweakers,

Plots is de agenda leeg van mijn HTC Desire, ik kan geen afspraak meer vinden, ook niet meer die geweest zijn. Alleen feestdagen staan er nog in.
Ik heb verder geen updates uitgevoerd dit weekend en ik heb dit nu al een paar dagen. Ik dacht misschien is het een storing maar ik kan er nergens iets over vinden.
Gelukkig staan alle afspraken in mijn gmail agenda, normaal wordt dit automatisch gesynchroniseerd met mijn HTC agenda, maar niet dus. Wel worden nieuwe afspraken die ik in mijn google agenda zet automatisch gesynchroniseerd met mijn HTC agenda, maar dingen die er al in stonden dus niet.
Ook als ik handmatig de HTC sync start, komen de afspraken niet terug in mijn agenda?

Hebben hier meerdere last van of een oplossing/tips?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• crizyz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-03 22:49

crizyz

ne.t.weaker

Even aan en uit zetten wil met dat soort problemen nog wel eens helpen.

Of de agenda even van je homescreen(?) verwijderen en opnieuw toevoegen. Bij mij werkt dat altijd als de weer widget lastig aan het doen is.

Crizyz op Steam

Acties:
  • 0Henk 'm!

• brambo123
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-05 12:40
Staat agenda synchroniseren nog wel aan?
(of anders even aan/uit zetten)

instellingen > accounts & synchronisatie > account aanklikken > agenda synchroniseren aanvinken

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mentgeak
crizyz schreef op maandag 23 mei 2011 @ 18:22:
Even aan en uit zetten wil met dat soort problemen nog wel eens helpen.

Of de agenda even van je homescreen(?) verwijderen en opnieuw toevoegen. Bij mij werkt dat altijd als de weer widget lastig aan het doen is.
Heb de accu er ook even uit gehad maar geen resultaat, ook als ik de agenda gewoon uit de menu lijst pak ipv snelkoppeling op het bureaublad veranderd er niks....
brambo123 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 18:24:
Staat agenda synchroniseren nog wel aan?
(of anders even aan/uit zetten)

instellingen > accounts & synchronisatie > account aanklikken > agenda synchroniseren aanvinken
Ook al geprobeerd, meerdere keren maar helaas geen resultaat :(

Bedankt voor het meedenken in ieder geval.

[Voor 29% gewijzigd door Mentgeak op 23-05-2011 19:44]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:09
Als je minder dan 15Mb geheugen over hebt, wil de mail en agenda bij mij ook niet meer synchroniseren.
Wat anders misschien ook helpt, is de cache van de agenda even legen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mentgeak
djiedjee schreef op maandag 23 mei 2011 @ 19:58:
Als je minder dan 15Mb geheugen over hebt, wil de mail en agenda bij mij ook niet meer synchroniseren.
Wat anders misschien ook helpt, is de cache van de agenda even legen.
Cache verwijderen kan ik zo niet vinden maar ik heb nog 35 MB intern telefoongeheugen vrij, dat zou toch voldoende moeten zijn?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• djiedjee
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:09
alles > 15Mb geeft bij mij geen problemen, dus 35 Mb lijkt me prima.
Agenda schonen gaat via de programma manager, bij het tabje met alle applicaties kun je bij calendar en calendar storage "Clear data" doen.

Ikzelf draai een MIUI-Rom, dus bij jou kan de naam misschien anders zijn (nederlands waarschijnlijk), dus ik hoop dat het lukt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:44

KingCrash

Angry Rabbit

Ik had hetzelfde probleem.
Opgelost door oplossing uit Kalender in Android geeft Google kalender niet juist weer

Angry Rabbit

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mentgeak
Hij werkt weer! super bedankt!

[Voor 11% gewijzigd door Mentgeak op 23-05-2011 23:35]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee