Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 359157

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik wil graag weer aan een HBO opleiding beginnen, de opleiding Informatica om precies te zijn. Nu heb ik even gekeken naar de 21+ toets infowijzer en ik moet Nederlands / Wiskunde B doen. Nederlands lijkt niet zo een groot probleem maar wel de Wiskunde toets. Ik kan natuurlijk wel een opfris cursus doen voor 250,- euro maar ik hoorde dat je ook aangenomen kan worden als je een EVC heb. Hebben sommige Tweakers hier ervaring mee?

Bij voorbaat dank voor de reacties!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• YinYang
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 10-03 15:43
Heb die test toevallig 2 weken geleden gedaan op het Fontys in Eindhoven.. Zit al 8 jaar niet meer op school en heb het dik gehaald.. Je moet 8 testen maken en het gemiddelde moet een 5 zijn.. Nederlands telt geeneens mee voor het eindresultaat..

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:58

D33F

Tweelingtemmer

YinYang schreef op maandag 23 mei 2011 @ 16:57:
Heb die test toevallig 2 weken geleden gedaan op het Fontys in Eindhoven.. Zit al 8 jaar niet meer op school en heb het dik gehaald.. Je moet 8 testen maken en het gemiddelde moet een 5 zijn.. Nederlands telt geeneens mee voor het eindresultaat..
Het gemiddelde van alle testen bij elkaar moet een 5 zijn begrijp ik ?
Dus als je voor alle testen b.v. een 7 haalt dan maakt het niet veel uit dat je b.v. voor 1 test een 4 haalt ?

Lies are obvious to read because the truth is already written

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:27
Ik ben op deze wijze zes / zeven jaar geleden ook HBO informatica gaan doen echter ipv de toets heb ik alleen een intake gesprek gehad.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

Bospa01 schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 19:26:
Ik ben op deze wijze zes / zeven jaar geleden ook HBO informatica gaan doen echter ipv de toets heb ik alleen een intake gesprek gehad.
Heb jij even geluk gehad :)

Ik heb de toets gisteren afgelegd, over het algemeen denk ik wel dat ik redelijk goed gescoord heb, alleen op het vlak van ruimtelijk inzicht: abstract denken driedimensionale figuren manipuleren (uitgevouwen kubussen) heb ik niet goed gescoord ben ik bang.. Hoe zeer mij dit de kop gaat kosten wat betreft toelating tot HBO-ICT weet ik helaas niet.

Ook weet ik niet of er algemeen naar de score wordt gekeken of dat je alles op een bepaald niveau moet hebben.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D33F

D33F

Tweelingtemmer

Uitslag binnen!

Als ik YinYang mag geloven is dit dus voldoende om toegelaten te worden ? (tenslotte een 5.5 gemiddeld van alle testen)

[Voor 14% gewijzigd door D33F op 09-07-2012 13:47]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee