Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 205374
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
He mede tweakers,

Na ongeveer een jaar van voorzichtig gebruik van mijn Cowon s9 (was er erg content mee). Liet ik er van de week een flesje water op vallen. Met als gevolg dat het gorilla glas in 1337 stukjes brak. De speler werkt nog prima en ook het display werkt nog steeds.
Echter het is nogal scherp voor de vingers zo'n gebroken touchscreen (wat het ook nog doet btw??). Met het oog op verdere schade ligt hij nu al een paar dagen stil op mijn buro, maar dat klopt natuurlijk niet, zo'n speler hoort in je broekzak zijn werk te doen.

Dus ik naar de duitse site van cowon (daar die daar ook vandaan kwam). En ze via het contact formulier een email gestuurd. Daar heb ik tot op heden geen reactie op gehad. En ook het telefoonnummer wat daar staat geeft geen gehoor. Gaat wel over maar wordt niet opgenomen (toch zeker 5 dagen geprobeerd).

Weet iemand hoe het zit met de garantie afhandeling van Cowon in europa. Wil heel graag me s9 weer gebruiken. Helemaal met het oog op de vakantie. Oplossingen over waar ik een nieuw stuk gorilla glas kan vinden zijn ook welkom, maar liever laat ik het doen door cowon zelf.

p.s. beste modjes, als jullie dit hier niet vinden thuishoren, dan wil ik het met alle plezier verplaatsen naar het daarvoor bestemde topic.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Vragen over garantie passen beter in SF. Ik tik je topic daar dus even heen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Dank je wel rod. Wist het niet zeker, dit omdat het ging over het feit dat cowon germany niet meer te bereiken lijkt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Floppus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:33

Floppus

Customer Experience matters

Voor garantie kan je altijd terecht daar waar je het apparaat gekocht hebt. Overigens geef ik je weinig kans dat het onder garantie opgelost zal worden - zo wel dan zijn ze erg coulant en servicegericht bij Cowon. Feitelijk heb je er in ieder geval geen recht op.

Voor reparatie zal je ook op het verkoopadres terechtkunnen. Of ze nu garantie of reparatie afhandelen, de procedure is hetzelfde. Behalve de bijkomende rekening :P

Over het algemeen zijn verkooppunten redelijk ingesteld op standaardprocedures. Hij uitzoeken van mogelijkheden alleen een glasplaatje te bestellen en het zelf te doen zal misschien lukken als het standaard als onderdeel in de catalogus staat. Bij actief achteraan laten gaan is mijn ervaring dat mijn google-skills het beter doen dan de kanalen.

Download the most extensive Market Analysis on Customer Communication and Experience available anywhere (free, no sign up needed)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Niet online
Beste flopus,

Had de s9 besteld via ebay bij cowon germany. Op de bon staat ook hetzelfde adres en telefoonnummers als cowon op zijn site aangeeft. Heb dus geprobeerd ze te bereiken zowel via email als telefoon. Beide zonder resultaat.
Met dit topic hoopte ik informatie te verkrijgen over hoe ik cowon kon bereiken.

Lees eigenlijk heel veel goede dingen over cowon's service. En ook op de bon staat dat ik twee jaar garantie heb. Daar ze op hun product pagina adverteren met het "onverwoestbare" gorilla glas, hoopte ik toch op wat coulance. Heb ook niet gezegd dat ik het gratis verwacht, het is tenslotte mijn fout. Maar op dit moment kan ik ze niet bereiken, en ze het dus ook niet voorleggen.

Hoop dat iemand nog een oplossing weet.

• Niet online
Heb ondertussen via cowon.com een q&a vraag gesteld over Europese garantie, maar ik kan deze vraag nergens meer terug vinden als ik inlog. Ook heb ik niks ontvangen via email.

Is er nog iemand die me verder kan helpen?

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-06 16:36

Robtimus

me Robtimus no like you

Dit zal 99,999% zeker geen garantiegeval worden omdat de schade door jezelf is veroorzaakt, hoewel niet expres. Ik zou eerder kijken of mijn verzekering het zou dekken. Dat lost trouwens alleen maar het probleem op van de betaling voor de reparatie / vervanging. Daarvoor zul je wel bij Cowon moeten zijn. Of, als de verzekering een volledige vervanging vergoedt, gewoon een nieuwe kopen.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
Vroeger IceManX | system specs

• Niet online
Beste Icemanx

zoals ik al eerder in me post schreef hoeft het ook niet gratis (al geven ze aan dat gorilla glas onbreekbaar is). Ik wil hem slecht weer gerepareerd hebben, zodat ik weer van me muziek kan genieten.

Het probleem is dus dat ik geen contact krijg met cowon.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee