Ik heb hier een probleempje: mijn usbstick is dood gegaan, ik heb er al naar laten kijken maar er is niks meer aan te doen, niet qua power en niet qua geheugen. Ik had er een dagenlang werk op staan, die ik stom genoeg nergens anders heb opgeslagen. Nu is mijn vraag: zou ik het bestand uit een of ander achterkamertje van de pc kunnen halen waarop ik het bestand bewerkt heb?
Hangt er vanaf of je het ook op die pc hebt opgeslagen. En als het echt belangrijk is, vallen de file's (voor wat geld) echt wel terug te krijgen
Ik heb het dus niet op de pc opgeslagen, alleen bewerkt... En het is tig-urenlang werk geweest, dus om dat overnieuw te moeten doen... Maar met de USB kan dus niks meer gedaan worden. Niemand die een manier weet om dit bestand toch via de Temp-folders terug te halen, dat hij toch ergens in het geheugen staat?
Dan zou ik om te beginnen wel willen weten wat voor OS je gebruikt. Als je heel veel mazzel hebt is er misschien nog wel wat terug te vinden maar reken je vooral niet rijk... Als het helemaal nooit op de pc opgeslagen is geweest zal het wel erg moeilijk gaan worden denk ik.
[Voor 22% gewijzigd door Rupie op 23-05-2011 16:30]
Windows 7 Home Edition 64x. Hopelijk gaat het nog lukken.
Als je heel veel geluk hebt zou je het kunnen vinden door in de searchbox in het startmenu '.TMP' te zoeken. De bestanden die je dan vindt kan je openen met word. Zie ook How to recover a lost Word document
Bedankt Rupie voor je reacties, ik heb alles geprobeerd, maar zonder resultaat. Ik denk dat ik alles overnieuw moet gaan doen. Volgende keer back-ups maken 

Ik kan Dropbox aanraden (of een andere online backup, zijn genoeg alternatieven). Ik doe standaard al mijn werk in een dropbox folder, dan wordt alles automatisch gebackupt (in de Amazon cloud) en ik hoef me nergens meer zorgen over te maken.Anoniem: 389463 schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:27:
Bedankt Rupie voor je reacties, ik heb alles geprobeerd, maar zonder resultaat. Ik denk dat ik alles overnieuw moet gaan doen. Volgende keer back-ups maken
Pagina: 1