Verwijderd
Je moet ervan houden (ik wel in ieder geval)
edit:typvaut
Žlook westŽ
You see a white house. Trees are to the east, mountains to the south... etc. etc. etc.
Ik speel al heeeeel lang computerspelletjes
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Jep, ik heb het spel wel eens in "actie" gezien...
"Go east"? Nee ik ga liever "South"
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.
Verwijderd
Who is the BOSS of you, ME i am the BOSS of you.
Maar goed - Dit is een aardige site met Zork (Infocom) informatie. Ook kun je er Zork I, II en III downloaden, enzo.
http://www.csd.uwo.ca/Infocom/
Have fun.
When in question, when in doubt, run in circles, scream and shout.
ZGI roeleert zwaarOp zondag 18 maart 2001 14:39 schreef MrKing het volgende:
Wie kent het spel Zork: The grand inquisitor? Is dit een leuk spel? En wat voor spel is het eigenlijk?
Al weer een paar jaar oud, maar errug leuk
Good, bad, I'm the guy with the gun!
Maar nooit echt ver mee gekomen aangezien m'n engels toen nog heel wat te wensen overliet.
Ik heb op de PC wel Zork Nemesis. Die is ook wel leuk.
Verwijderd
Jah sorry hoor, maar ik denk dat de meeste gamers toch wel ooit van dit spel gehoord hebben? Toen ik dit de eerste keer zag bij een vriend van mij, vond ik er echt geen zak aan, want ik was zeg maar nog niet zo goed in Engels (zat toen nog op de basisschool
"Imagination is more important than knowledge" - Albert Einstein
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
"We need to have a talk about the birds and the bee gees..."
FreeStroke: Playing acoustic guitars at eleven!
Verwijderd
Program "Pro'gram" A magical spell cast over a computer allowing it to turn input into error messages.
Verwijderd
nee niet de eersteOp dinsdag 03 juli 2001 23:12 schreef TOGrimReaper het volgende:
was toch de eerste (text)adventure voor pc
Ouwe topic trouwens, mare qwoot me dan gewoon van ergens bovenaan.Op zaterdag 26 januari 2002 11:16 schreef ManiaXe het volgende:
"Who is the boss of you!? ME! ...I Am the Boss of you!"
Ah... the good old days.
maar Zork blijft leuk.
Een Hotel<-- COOL
Verwijderd
En die routine wordt nog vrijwel voor elke adventure gebruikt. De gast die het geschreven heb is echt briljant.Op dinsdag 03 juli 2001 13:03 schreef maikel het volgende:
Ik heb Zork I en II nog op m'n C64 gespeeld!
Maar nooit echt ver mee gekomen aangezien m'n engels toen nog heel wat te wensen overliet.
Ik heb op de PC wel Zork Nemesis. Die is ook wel leuk.
Verwijderd
Whoops, sorry m8, overheen gelezen.Ouwe topic trouwens, mare qwoot me dan gewoon van ergens bovenaan.
Verwijderd
In die 'reeks' kan ik ook Sorcerers Get All The Girls: Spellcasting 101 aanraden, evenals het vervolg, Spellcasting 202. Top spellen, en kosten nu idd geen drol meer.