Toon posts:

netwerkopslag

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 407635

Topicstarter
hi,

ik ben een flinke noob op gebied van netwerken e.d, daarom deze vraag.

ik wil een centrale netwerkschijf aanleggen waarom ik m'n multi-media bestanden op wil slaan (mp3, films). deze wil ik dan kunnen openen op m'n desktop (itunes library?), wifi-laptop, multimediaspeler voor tv, en imac (van de buurman).

dat ik met een nas goed uit de voeten ga komen, lijkt met het meest voor de hand liggend. specifieke vraag is of zo'n nas ook gemakkelijk toegankelijk is voor mediaspelers (jc ryan - heeft netwerkaansluiting, maar kan geen aparte software installeren). andere vraag: kun je je intunes library ook linken naar zo'n nas?

vr.gr.
gert.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06:28

TrailBlazer

Karnemelk FTW

wat voor mediaspeler heb je precies dan kunnen we wat beter antwoord geven.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 28-04 13:15
mbt je itunes library: Ik weet dat de CH3SNAS van Conceptronic bijvoorbeeld beschikt over een iTunes server en dat zullen wel meer nas oplossingen hebben. Wat ik zelf een tijdje gedaan hebt is dat ik de schijf in mijn nas waar de muziek in stond als een gedeelde netwerkmap een schijfletter had gegeven in Windows. iTunes zocht de muziek in F:\Muziek, dat F: een netwerkschijf is doet iTunes niet moeilijk over.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0Henk 'm!

Anoniem: 407635

Topicstarter
mediaspeler is AC Ryan playon mini-HD, zonder eigen harde schijf.

de komende week komt er en nieuwe televisie, trouwens, Samsung UE37C6000 LED tv, die heeft eigen netwerk/USB aansluiting.

bedankt voor replies trouwens!

vr.gr.
grt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:11
Kijk even naar Qnap of Synology, die dingen doen alles wat je wilt.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee