Acties:
  • 0Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:27
Begin Juni loopt mijn abbo af bij T-Mobile, en nu wou ik graag verder bij T-Mobile met een telefoon + abbo. Nu kwam ik uit op een i-Abbo 150 met SMS maximaal. Nu moet ik dus kiezen welke telefoon ik wil het meest naar mijn smaak en budget was een Sony Ericsson Xperia Arc en een HTC Desire.

En ik kan er maar niet uitkomen, op YT-video's zie ik dat de SE soms wat laggerig is waar ik een erge hekel aan heb. En nu doet HTC de naam mij iets meer vertrouwen op doen, ik hoor er altijd goede verhalen over.

Nu is de SE wel weer wat beter in de camera maar is dat de doorslag om hem boven een HTC te kiezen? Ik hou wel van hier en daar soms een foto'tje van te maken of een filmpje...

Misschien kunnen jullie voor mij de doorslag geven welke het beste ik kan nemen of jullie ervaring te vertellen?

Alvast bedankt.

PS: Ik ben een ICT'er @ het MBO, niveau 4 2e klas, dus hou wel van een beetje prutsen.

[Voor 5% gewijzigd door GAITii op 23-05-2011 12:59]

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 04-06 18:13
Heb je ze allebei al eens uitgeprobeerd in een winkel? Zelf zou ik denk ik voor de Desire S kiezen. Gevoelsmatig ben ik niet echt fan van SE en ervaringen met eerdere Android toestellen van SE waren ook niet echt fantastisch. Mijn Desire HD bevalt daarentegen prima en met name Sense vind ik erg lekker werken, wat dus ook op de Desire S zit. Aangezien de camera mij persoonlijk erg weinig boeit vind ik dat dus absoluut geen doorslaggevend punt voor de Arc. De algemene gebruikservaring (hoe vloeiend en gemakkelijk alles werkt) vind ik veel belangrijker en dat kan je in een winkel vaak wel even uitproberen.

Quest 2 kopen? Gebruik mijn referral link voor €30 store credit: https://www.oculus.com/referrals/link/BroodRoosterNL/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ares408
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Als je van prutsen houdt is het feit dat de SE bootloader open is misschien wel een argument voor de SE.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• GAITii
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16:27
Ja oke, ik ben opzich volledig nieuw in de smartphone wereld dusja. Mijn voorkeur ging ook uit naar de HTC Desire S, misschien nog een groot verschil met de Desire S en de Z behalve het toetsenbord?

Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee