Toon posts:

Tablet Samsung? of toch een Ipad2?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.027 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Baass
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-01 22:51
Dames/Heren,

Ik zit er aan te denken om tablet te kopen (word mijn eerste) en nu zit ik eigenlijk te twijfelen tussen
Die van samsung of die van Apple,

Wat ik belangerijk vind?
Dat de tablet goed kan communiceren met windows! Dus ook met div software van microsoft zoals Word,Excel, etc
Nu heb ik begrepen dat er op de Tablet van de apple de Ipad 2 indeze geen -naam kwijt- op kan? Is dit nog steeds zo!?
Omdat je dat stukje software vaak nodig hebt voor div wesbsites zoals Youtube

En natuurlijk dat je een beetje lekker kan internetten en dat de geheugen ook goed mee werkt (dus snel is enzo)

Ik heb dit gepost via me Blackberry dus hoop dat het er niet al te vaag uit komt te zien !?
Anders svp verzoek aan een mod dit even aan te passen ;)

Bedankt voor jullie meedenken en uitaard jullie ervaring etc!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:50

Convoy

g44p

Baass schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:13:
Dames/Heren,

Ik zit er aan te denken om tablet te kopen (word mijn eerste) en nu zit ik eigenlijk te twijfelen tussen
Die van samsung of die van Apple,

Wat ik belangerijk vind?
Dat de tablet goed kan communiceren met windows! Dus ook met div software van microsoft zoals Word,Excel, etc
Nu heb ik begrepen dat er op de Tablet van de apple de Ipad 2 indeze geen -naam kwijt- op kan? Is dit nog steeds zo!?
Omdat je dat stukje software vaak nodig hebt voor div wesbsites zoals Youtube

En natuurlijk dat je een beetje lekker kan internetten en dat de geheugen ook goed mee werkt (dus snel is enzo)

Ik heb dit gepost via me Blackberry dus hoop dat het er niet al te vaag uit komt te zien !?
Anders svp verzoek aan een mod dit even aan te passen ;)

Bedankt voor jullie meedenken en uitaard jullie ervaring etc!
Welke tablet van Samsung ? Mss handig om te vermelden.....

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Baass
Oeps sorry!
Dat gaat natuurlijk om de laaste van samsung v 10.0 galexy tab

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-06 01:20
"Communiceren met Windows". Wat wil je doen?

Naar mijn mening moet je gewoon gaan voor een iPad(2). Het enige nadeel is dat Flash standaard niet werkt, maar steeds meer sites stappen over op mobiele websites of HTML5.

Maar goed, je vraagt het dan ook in het iPad gedeelte van GoT...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Baass
Yep dat klopt dat heb ik ook gedaan om ik geen algemeen tablet forum kon vinden ;-)
En wat ik met windows bedoel?

Fotos over en weer zitten danwel met of zonder bluetooth
Word bestanden bewerken, excel bestanden bewerken, Notules uitwerken etc
En Outlook confrigurern met desnoods de Ipad als ik die koop keus maak!

Vraagje trouwens hoe zit het met het aanbod van gratis apps voor de ipad (2) ?
Veel/weinig/val het tegen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:19
Baass schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:36:

Vraagje trouwens hoe zit het met het aanbod van gratis apps voor de ipad (2) ?
Veel/weinig/val het tegen?
Antwoord hierop kun je vinden op bv. www.appshoper.com

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22:14
Ik denk dat je een betere office suite voor de iPad hebt dam voor Android. Op de iPad is er iWorks met o.a Pages en Numbers. Deze kunnen ook overweg met het Microsoft formaat.

Why did the programmer quit his job? - He didn't get arrays.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-04 00:10

MoietyMe

zij/haar

Communicatie met Windows zit wel goed. Er zijn verschillende office pakketten voor de iPad. Je hebt iWork van Apple zelf: Pages–Word– €7,99, Numbers–Excel– €7,99 & Keynote–PowerPoint– €7,99. Je hebt ook [rul=http://appshopper.com/business/quickoffice-connect-mobile-suite-for-ipad]QuickOffice[/] €11,99.

Foto's overzetten kan gewoon voor zover ik weet, maar daar kan iemand anders misschien een ervaring over posten.

Je kunt Mail.app op de iPad gewoon verbinden met IMAP, POP of Exchange.

Er zijn genoeg gratis apps om je even bezig te houden.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Baass
tnx voor jullie antwoord, krijg nu toch meer de neiging op de Ipad aan te schaffen ik ken namelijk iemand die heeft de Samsung mooi dingetje... handig in gebruik, en giga veel apps maar als ik het zo snel zie zijn de applicaties die voor androïd gemaakt worden ook voor de Ipad beschikbaar!? (dat is iets wat ik ook heel erg belangrijk vind.)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:54
Voor Android heb je Documents2Go en QuickOffice. Bedenk dat Bluetooth bestandsoverdracht, inclusief foto's, niet werkt met een iPad. Voor de iPad moet je (het imo crappy) iTunes hebben, voor Android niets omdat je gewoon het interne geheugen en SD kaart kan benaderen.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-04 00:10

MoietyMe

zij/haar

Je met iWork op de iPad gewoon je documenten op bijvoorbeeld Dropbox laden/opslaan.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Baass
Oke, Iworks is gratis? Of moet ik daar voor betalen?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Baass
Sebazzz schreef op maandag 23 mei 2011 @ 17:17:
Voor Android heb je Documents2Go en QuickOffice. Bedenk dat Bluetooth bestandsoverdracht, inclusief foto's, niet werkt met een iPad. Voor de iPad moet je (het imo crappy) iTunes hebben, voor Android niets omdat je gewoon het interne geheugen en SD kaart kan benaderen.
Ai das wel minder..maar als dat snel en goed werkt? Moet dat voor mij geen probleem zijn!?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-05 16:25
Je kan ook je berichten aanpassen met de Edit-knop hoor ;) En nee iWork is niet gratis.
Communicatie met Windows zit wel goed. Er zijn verschillende office pakketten voor de iPad. Je hebt iWork van Apple zelf: Pages–Word– €7,99, Numbers–Excel– €7,99 & Keynote–PowerPoint– €7,99. Je hebt ook QuickOffice €11,99.
Verder is het inderdaad om via Dropbox bestanden draadloos te delen, gaat imo erg goed. En ja als je het wat sneller wilt laten gaan is er nog altijd een usb-kabel.

[Voor 16% gewijzigd door filenox op 24-05-2011 23:37]

• Whieee
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:59

Whieee

Moderator Apple Talk

⌘ + ⌥ + ⎋

Ik denk dat de TS uiteindelijk de keuze zelf moet maken. We kunnen eindeloos met z'n allen de voors en tegens van iOS en Android uit gaan kauwen, maar de TS kan ook prima zelf wat research doen. Daarnaast doen we hier niet aan 'wat moet ik kopen?' topics en dit is er toch echt een.

Dit topic gaat dus op slot.

Launching containers into space

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee