Toon posts:

Lenovo Special Offer Amerika

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Heuvelgek
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01-03-2020
Beste medetweakers,

Op het moment zijn er in de Lenovo Webshop een aantal aanbiedingen, waardoor een X220 al vanaf $850 dollar beschikbaar is, daarbij komen ook nog eens twee gratis upgrades, resp. naar 4gb ram en een 320gb 7200 rpm harde schijf. Ergens staat ook nog een free delivery (maar die is natuurlijk alleen voor de VS) en nog een 10% korting met een google coupon.

Het probleem is, dit staat alleen in de Amerikaanse webshop, in de Nederlandse is de X220 gewoon 1200 euro. Zou het mogelijk zijn deze laptop in de Amerikaanse shop te bestellen, gebruik te maken van deze actie en hem in Nederland laten bezorgen? Ik heb namelijk gene idee!

EDIT:link: http://shop.lenovo.com/SE...e&ipromoID=usptpmcl00954&

[Voor 13% gewijzigd door Heuvelgek op 23-05-2011 11:51]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:24

ThinkPad

Moderator Wonen & Mobiliteit
Misschien dat deze mensen je kunnen helpen: http://www.fromus2eu.nl/

Gas besparen door CV-tuning | Elektriciteit besparen
Geen vragen via privébericht die ook via het forum kunnen a.u.b.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:32
Je betaalt sowieso 19% BTW over die 850 dollar. En dan nog 5 of 6% importkosten. Echter zit je dan nog 2 a 300 euro onder het bedrag hier in NL ;) .

[Voor 11% gewijzigd door D4NG3R op 23-05-2011 11:58]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Heuvelgek
Dat ziet er veelbelovend uit! Wat ik echter wel ben vergeten te vermelden is dat ik het wel op de zaak wil zetten om te BTW terug te vragen, zou dat mogelijk zijn?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:47

Quad

Doof

Heuvelgek schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:55:
Dat ziet er veelbelovend uit! Wat ik echter wel ben vergeten te vermelden is dat ik het wel op de zaak wil zetten om te BTW terug te vragen, zou dat mogelijk zijn?
Via zo;n bedrijf importen is goede keus.
Voor het terugvragen van belasting e.d. had je deze topic beter in het shoppingforum kunnen plaatsen.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
Darts🎯

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 303530
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Dan verplaatsen we hem gewoon even ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Heuvelgek
Top, merci!

• whistler
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 02-04 23:13
Ik ben benieuwd of het de TS uiteindelijk gelukt is. Lenovo US heeft nu weer flinke kortingen op de Thinkpad Edge (ik wil graag die 420s) waardoor die ruim €500 verschilt met de prijs in Nederland. Maar als je billing address (dus credit card) niet in de US is, laten ze je niet bestellen.

Als iemand anders goede suggesties heeft, dan graag!

• Nitrambabo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-04 15:29
www.borderlinx.com werkt hetzelfde als de link die hierboven gepost is. Borderlinx werkt samen met TNT en nog een vervoersbedrijf geloof ik. En je kan gemakkelijk de prijs berekenen op de website zelf.
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee