Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:07

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Ben bezig voor een stichting op een facebook pagina op te zetten. Dit ivm aankomende evenementen. Nu heb ik een primaire facebook pagina gemaakt, en vanuit deze een aparte 'bedrijfs' pagina. Nu is het van belang dat mensen zonder facebook ook op deze pagina kunnen komen, maar welke instelling ik ook verzet, het lijkt niet te werken.
Misschien dat ik de verkeerde link gebruik? Of dat het puur een instellingsfout is.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Ze moeten het toch altijd eerst liken of lid worden voordat ze *iets* meer kunnen zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:07

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Topicstarter
Jejking schreef op maandag 23 mei 2011 @ 11:48:
Ze moeten het toch altijd eerst liken of lid worden voordat ze *iets* meer kunnen zien?
Voor zover ik dit zag van andere bedrijven is dit niet nodig...

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:48

DeTeraarist

#Boots2Asses

Op de front page kun je zonder een account te hebben direct een pagina maken voor een bedrijf (als je uitgelogd bent). Daarna kun je het aan een profiel hangen of een nieuwe openen. Net anderom als jij het hebt gedaan. Daarna is het een kwestie van alle permissies open zetten voor iedereen, als dat bij een bedrijfs profiel niet al direct is gedaan.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kavaa
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12:11
frontpage is toegankelijk voor iedereen als je dit insteld bij je profiel uitleg staat hier wel z'n beetje: http://www.facebook.com/help/?page=904&hloc=nl_NL

ICTWebSolution - Wi-Fi Problemen? Stuur maar een berichtje! - Wi-Fi Bereik verbeteren?