Ik heb gezocht naar een ADSL abbo dat maandelijks opzegbaar is, omdat een jaar contract niet handig is in mijn huidige situatie, maar niet kunnen vinden. Daarom maak ik momenteel gebruik van een onbeveiligd netwerk. Het heeft de naam gratis internet dus de eigenaar zal er niet mee zitten, kwa veiligheid misschien niet handig maar dat risico neem ik dan maar.
Ik maak hiervoor gebruik van de Atheros AR9285 Wireless Network Adapter die standaard in mijn Asus laptop zit, maar ik heb maar 1 of 2 streepjes bereik en dat alleen aan de keukentafel. Zou ik met een andere adapter, wel goed bereik kunnen hebben? Mocht iemand een ADSL abbo zonder jaarcontract weten, dan hoor ik het graag.
Ik maak hiervoor gebruik van de Atheros AR9285 Wireless Network Adapter die standaard in mijn Asus laptop zit, maar ik heb maar 1 of 2 streepjes bereik en dat alleen aan de keukentafel. Zou ik met een andere adapter, wel goed bereik kunnen hebben? Mocht iemand een ADSL abbo zonder jaarcontract weten, dan hoor ik het graag.
Always Look On The Bright Side Of Life!