Ik was aan het kijken in de PW of er al Socket AM3+ moederboardjes te vinden waren en tot mijn verbazing stonden er meer dan 200 exemplaren met een AM3+ socket. Op zich is dat leuk en aarding omdat fabriekanten er vanuit gingen dat met een bios update de nieuwe AM3+ processors op deze moederboardjes kunnen draaien.
Maar zoeken op de nieuwe am3+ is/wordt hierdoor een nachtmerrie. Mijn vraag is om een extra selectie te maken met "AM3+ black" gezien alle 900 serie chipset moederboarden uitgerust worden met een zwarte CPU socket.
Of de 900 series chipsets in de chipsetlijst op te nemen zodat men met zoeken onderscheid kan maken tussen de oude en de nieuwe chipsets.
Maar zoeken op de nieuwe am3+ is/wordt hierdoor een nachtmerrie. Mijn vraag is om een extra selectie te maken met "AM3+ black" gezien alle 900 serie chipset moederboarden uitgerust worden met een zwarte CPU socket.
Of de 900 series chipsets in de chipsetlijst op te nemen zodat men met zoeken onderscheid kan maken tussen de oude en de nieuwe chipsets.
"It's better to burn out, then fade away"