Beste Tweakers, ik ben nu ongeveer een maand in het bezit van een Optimus 2x Speed en heb inmiddels al een aantal keren op willekeurige momenten geconstateerd dat het ding uitstond, zogenaamd omdat de batterij leeg was, terwijl hij pas aan de lader had gehangen en ik er niets intensiefs mee gedaan heb. Ik vind dit heel erg raar, aangezien sinds de installatie van JuiceDefender ik wel tot 3 dagen met 1 batterij kon doen bij gemiddeld gebruik. Dit is natuurlijk hinderlijk, als ik het niet in de gaten heb ben ik zo een halve dag onbereikbaar. Vanmorgen versliep ik me gigantisch door het uitblijven van een wekkersignaal en begint dit wel een erg groot probleem te worden.
Is dit een bekende issue? Ik ben op internet nog niemand tegengekomen die hetzelfde beschreef. Kan dit met op de achtergrond draaiende apps te maken hebben of moet mijn telefoon RMA, en zo ja, hoe toon ik dan aan dat 'ie stuk is? Zoals aangegeven doet 'ie het soms dagen achtereen perfect, maar ik kan me geen enkele app voorstellen die binnen 2-3 uur de batterij compleet leegtrekt
Is dit een bekende issue? Ik ben op internet nog niemand tegengekomen die hetzelfde beschreef. Kan dit met op de achtergrond draaiende apps te maken hebben of moet mijn telefoon RMA, en zo ja, hoe toon ik dan aan dat 'ie stuk is? Zoals aangegeven doet 'ie het soms dagen achtereen perfect, maar ik kan me geen enkele app voorstellen die binnen 2-3 uur de batterij compleet leegtrekt