Iemand enig idee? Ik heb namelijk niet zo denderend veel verstand van hardware en laatst toen ik een nieuw systeem kocht kwamen ze ineens met DDR3 aankakken. Zit er dus weer zo'n vernieuwing aan te komen of kan ik met 'n veilig gevoel een dell xps 17 overwegen?
Je kan wel blijven wachten want nieuwe ontwikkelingen laten zeker in IT electronica nooit lang op zich wachten. Met die insteek kan je dus altijd wel weer wachten op de volgende ontwikkeling.
Je moet je verwachtingen van een laptop op een rijtje zetten en dan kijken welke daar nu het beste bij past, binnen je budget.
Je moet je verwachtingen van een laptop op een rijtje zetten en dan kijken welke daar nu het beste bij past, binnen je budget.
Naja, op nieuwere standaarden kun je altijd blijven wachten. Ja, DDR4 komt waarschijnlijk dit jaar uit. Maar tegen de tijd dat dat ook op SODIMMs verschijnt (RAM-geheugen) in de standaard consumentenlaptops, ben je denk ik ook nog 1,5/2 jaar verder (er worden nu ook nog steeds DDR2 laptops verkocht). Met zo'n XPS zit je best goed nu volgens mij.
Ok bedankt, iemand misschien enig idee hoe 't zit met prijsverwachtingen? Ik ga d'r vanuit dat die weinig zullen veranderen maar ik hou de markt niet in de gaten ofzo 

De Euro is de afgelopen weken flink aan het zakken tov de dollar (valt vandaag net door de 1.40 USD/EUR heen), dus je kan op korte termijn eerder prijsstijgingen dan dalingen verwachten.
Maakt het dan wat uit wat voor hardware erin zit?Crankyslap schreef op maandag 23 mei 2011 @ 08:47:
Iemand enig idee? Ik heb namelijk niet zo denderend veel verstand van hardware
Als jij kunt doen met je laptop waarvoor je hem nodig hebt is het toch prima?
MSX 2 rulez more
Nee ik bedoelde meer dat ik het niet bijhoud. Ik stelde mijn vraag eigenlijk om er zeker van te zijn dat ik de laptop niet zou kopen terwijl er binnenkort vernieuwingen aankomen. Ik heb liever dat 'n laptop 3 jaar ofzo meekan (met goede prestaties) dan 1.5 jaar oidGreyfox schreef op maandag 23 mei 2011 @ 09:51:
[...]
Maakt het dan wat uit wat voor hardware erin zit?
Als jij kunt doen met je laptop waarvoor je hem nodig hebt is het toch prima?

Mwah 't is nu al weken lang 0.69 / 0.71 EUR/USD dus in dat opzicht zie ik als niet-forex gebruiker weinig verschil. 1 / 1.40 is immers 0.714Dreamvoid schreef op maandag 23 mei 2011 @ 09:48:
De Euro is de afgelopen weken flink aan het zakken tov de dollar (valt vandaag net door de 1.40 USD/EUR heen), dus je kan op korte termijn eerder prijsstijgingen dan dalingen verwachten.
Pagina: 1