Toon posts:

AKG K 271 of k 272

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• toondebruijn
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
Hallo,

wat is het verschil tussen de AKG K272 en K271? is het enige verschil dat je bij de K271 de kabel kan veranderen?

Als iemand nog een anderen aanrader heeft moet hij het roepen. en weet er iemand of ik een portable amp moet hebben als ik hem gebruik met mijn iphone? en weet er iemand een winkel rond Breda waar ze deze verkopen? (eerst horen dan kopen)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-06 16:15

mr.paaJ

generatie cmd+z

Kabel en misschien de oorkussens (zorg dat je de velours erbij hebt, die is veel comfortabeler), het geluid is het zelfde. Een portable amp is zeker aan te raden maar lastig te vinden om te beluisteren. De iQube kun je vinden in Eindhoven bij AudioXperience, maar die is misschien wat duur voor deze hoofdtelefoon, dan kun je beter een betere kopen en de versterker laten zitten ;)

Een Cmoy kan een leuke zijn, die is budget technisch wel te verantwoorden. Geen idee waar je die kunt horen.

[Voor 31% gewijzigd door mr.paaJ op 23-05-2011 10:57]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:28
Bij de K271 krijg je twee sets oorkussens, een set in imitatieleer en een set velours. De laatste is comfortabeler, maar isoleert minder dan de kussens van imitatieleer. Daarnaast is inderdaad de kabel verwisselbaar en zit er een schakelaar in de band ingebouwd zodat de koptelefoon op mute gaat zodra je hem af doet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Anoniem: 159816
  • Registratie: November 2005
  • Niet online
Marcel schreef op maandag 23 mei 2011 @ 12:33:
Bij de K271 krijg je twee sets oorkussens, een set in imitatieleer en een set velours. De laatste is comfortabeler, maar isoleert minder dan de kussens van imitatieleer. Daarnaast is inderdaad de kabel verwisselbaar en zit er een schakelaar in de band ingebouwd zodat de koptelefoon op mute gaat zodra je hem af doet.
Dan zou ik voor de K271 gaan. Kabels willen nog weleens kapot gaan, en velours zit echt veel en veel fijner.

Als amp kan je gewoon een Fiio ding @ dealextreme scoren. Het kan altijd beter, maar voor die 15,- zeker een upgrade.

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 159816 op 23-05-2011 13:54]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• toondebruijn
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 27-09-2022
oke dank jullie wel, heeft een van jullie hem in bezit en hoe bevalt hij in het verkeer dus op de fiets en in de bus/trein want daar ga ik hem het meeste gebruiken.
nog 1 vraagje want ik zit nu ook een beetje verder aan het zoeken van welke ik goed vind lijke is de grado sr80i iets?

[Voor 41% gewijzigd door toondebruijn op 23-05-2011 17:00]

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee